RSS

Aylık arşivler: Temmuz 2013

Kreşte ilk yarım gün…

kubizürafa partisinde kubizürafapartisi

Fotoğraflar oğlumun ilk kreş partisinden.. Zürafa partisi yaptılar geçen cuma.. Tabi oğlum zürafa şapkasını reddetti takmayı.. yoksa diğer bıdıkların kafasında şapkalı fotoğrafları vardı:) tabi bizim ki daha küçük..şapkaya vs ye direniyor.. Bu arada yanındaki güleryüzlü hanı Nurdan öğretmen… Hareketli müzikleri dansı çok sevdiği için hoşuna gitti oğlumun resimden de belli değil mi 🙂 bu arada ben nerde miyim? Ben kreş binasının içinde minik bir pencerenin perdesinin arkasından gözetliyorum :)) Fotoğrafları sağolsun öğretmenler çekip facebookdaki hesaplarında sergiliyorlarmış.. facebookla işim olmaz dedim dedim mecbur Kubi için sadece kreş fotoğrafları takibi için üye oldum 🙂 Bunun dışında işim olmaz feysle meysle 🙂 blog twitter yetiyor da artıyor zaten …

neyse,

 Bugün ilk defa sabah 8 buçuğa doğru götürdük kreşe…babasıyla ben…azcık mırın kırın etti öğretmenine giderken dedim ağlayacak mı acaba !! çünkü geçen hafta 2 saat kalmalarımızda hiiç ağlamadı.. şükür ki ağlamadı kameralardan baktım hemen oyuna koşturmaya dalmış bile. tabi o gider gitmez ben muslukları açtım.Eşim gitti.Ben yine takıldım 10 a kadar falan. Artık dedim bir yerden başlamalyım hep kameradan izle otur bekle işden izin al olmayacak ki.. ve işe döndüm.. tuhaf bir his…

Pazartesi olmasından mıdır bilemiyorum gelen bıdıkların çoğu ağladı, üzüldüm. Tatil arası veya bıdıkların ruh haline göre ağlama durumları olabiliyormuş hazırlıklı olmalı diyorlar. Umarım oğlum ağlamaz kreşe hem mutlu gelir mutlu çıkar.. Kahvaltısını pek etmemiş. İlk günü hiç önemli değil. Israr etmeyiz biz evde orda da çok ısrar edilsin istemem. Zamanla özenir umarım arkadaşlarına ve yer. Öğlen de az yemiş. Öğlen babası 12,30 gibi aldı ve eve götürdü. Keyfi iyiymiş sadece uykusu geldiğini anlamış eşim. Kardeşimi çok sever Kubi. Bugün ve yarın kardeşim olucak bizde o ilgilenecek Kubiyle. Kardeşimi görünce dansetmiş çok sevinmiş.

İşte ilk yarım gün maceramız…. Yarın artık babası götürecek bırakıcak bakalım ağlayacak mı… İnşallah herşey yolunda gider. Dilerim oğluma iyi bakarlar….Herkesin evladı özel herkesin evladı biricik… Anaokulu öğretmenlerinin işi zor.. Ama böyle yüce böyle önemli bir mesleği seçtiklerine göre içlerinde çocuk sevgisi,sabır,şefkat var mutlaka…Bu arada burda hiç bahsettim mi bilmiyorum. Benim istediğim meslekti anaokulu öğretmenliği..ama kısmet olmadı. Pedagojik formasyonum da var hatta..tabi yılllaaar önceydi formasyon almam zaten ben aldıktan sonraki sene kaldırıldı ilgili bölüm dışında verme olayı..Daldan dala atlıyorum:) neyse… Oğlumla kreşe, öğretmenlerimize alışacağız onlar da bize 🙂 haydin hayırlısı 🙂

 

Reklamlar
 
1 Yorum

Yazan: 29 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

bunda da bişiler sevdim :)

Bugün kendimi çekilişlere verdim. Çünkü içim sıkılıyor..neşe arıyorum, hediye, sürpriz arıyorum, kafamı dağıtıyorum, şans deniyorum. her çekilişde bir şeyleri seviyor beğeniyorum ..( bunda da parfüme taktım 🙂 bi de şirin kutulu kreme ) bakalım çıkacak mı bana bişiler 🙂

bu da liby den 🙂

lily

http://libynindunyasi.blogspot.com/2013/07/cekilis-2.html

 
1 Yorum

Yazan: 26 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

çekilişe doymam :)

20130711_182526

Hepsi bi arada bir çekiliş daha  ..her telden hediye var 🙂 tam benlik…

http://kiriksemsiye.blogspot.com/2013/07/cekilis-yapyorum.html

 
Yorum yapın

Yazan: 26 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

:) çekilin çekiliş

besnin

 

Busenin çekilişi var.. kapli kutu yüzünden tabi katılmasam olmaaazzz  🙂

http://buseinwonderland.blogspot.com/2013/06/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

 
Yorum yapın

Yazan: 26 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

su ve makyajda …

çekiliş

Bir sürü cici şey var … çekiliiiişşşşşş http://suvemakyaj.blogspot.com/2013/07/cekilis-zaman.html

lütfen katılmayın ki bana çıksın 😛

 
Yorum yapın

Yazan: 25 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

Kreşe vermek yada vermek…

Fotoğraf0490 Fotoğraf0509

Fotoğraf0525

Bugünlerde bir sürü duyguyu bir arada yaşıyorum…. Korku, endişe, sevinç, gurur, suçluluk duygusu, hüzün, neşe….. Neden mi? Minik yavrumu, tatlı kuzumu kreşe başlatıyoruz. Pazartesi başladık 1,5 saatle… Salı 2 saat…..giderek arttırma niyetimiz var hayırlısıyla.. Kubilay bu ayın 28 inde 20 aylık olmuş olucak. Küçücük..Şükür ki 5. Ayından sonra güvenle sevgiyle anneannesi baktı oğluma bugünlere getirdik eşim annem kardeşim hep beraber atlattık sağlıkla daha minnoş günlerini….…Ama şartlar değişti….şartlar şimdi böyle… Gönül isterdi ki biraz daha büyüsün az az gitsin anaokuluna ama her istediğimiz olmuyor hayatta. Eve uzak olmayan, temiz iyi bir yere başladık..Umarım hayal kırıklığına uğratmadan keyifle büyütürler, oynatırlar oğlumu.

Endişeleniyorum ( ya kötü davranırlarsa ya merdivenlerden düşerse, ya korkarsa, ya bana içlenirse onu oraya bırakıyorum diye, ya çok hastalanırsa, ya öğretmenleri göründüğü kadar özenli sevgi dolu anlayışlı değilse….ya ya ya… gidiyor )

Hüzünleniyorum ( minnacık, konuşamıyor, sevgiye şefkate ilgiye muhtaç….ve ben onu yabancı kişilere bırakıyorum…ordakilerin vicdanına,bilgisine,sevgisine emanet…oğlum 2 gündür hiç ağlamadı ama ben ağlıyorum… tabi asla o beni üzgün görmedi..ben onun bıcır bıcır konuşan, güleryüzlü, neşeli annesiyim..öyle olmak istiyorum.. )

Gururlanıyorum ( bıdığım ağlamadı..neşeyle ilgiyle yaklaştı öğretmenlerine, ordaki çocuklara, eşyalara, herşeye ..cıvıl cıvıl hareketli.. güleryüzlü..gurur duydum onunla..şükrettim )

Neşeleniyorum ( artık arkadaşları olacak inşallah..öğretmenleri olucak.. değişik faaliyetler, oyunlar öğrenecek )

Korkuyorum ( pişman olmaktan..ona maddi manevi geri dönüşü olmayan zarar vermekten.. )

Suçluluk duyuyorum ( bakıcı kadın mı tutmalıydım.. daha mı iyi olurdu… bu mu iyi o mu.. yada ne… ona yeterince iyi annelik yapabiliyor muyum..bana ileride kızacak mı acaba……… )

 Sonra….. dua ediyorum, şükrediyorum, iyi düşünüyorum…

 Dilerim neşeyle sağlıkla bu süreci güzel yaşarız… Bu süreci zaman zaman blogumda da paylaşmaya çalışırım…

 
2 Yorum

Yazan: 23 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

Çanta harika :)

OreoSevenKız’ ın çekilişini kazanmalıyım neden mi..kalpli çanta vaaaaaaaaaaarrrr hediyelerde… deli oldum 🙂
siz katılmayın emi 🙂

http://oreosevenkiz.blogspot.com/2013/07/buyuk-yaz-cekilisim-bershka-yeni-sezon.html?spref=tw

 
2 Yorum

Yazan: 22 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: