izledimler

The Spy Who Dumped Me

Audrey’ in eski erkek arkadaşı meğer ajanmış derkeeeeeeeeennn macera başlıyor. Audrey yakın arkadaşı Morgan’ la Avrupa da ordan oraya sürükleniyorlar. Dayak da yiyorlar, adam da öldürüyorlar.. Tırsık kızlar bir anda fırlamaya dönüştü 🙂 Fazla cesaretlendiler …Hareketli, eğlenceli bir aksiyondu. Kızlar çok tatlıydı. Adamlar da 😛 🙂 😉

 

Kafa dağıtmaya çook ihtiyacım vardı bana çok iyi geldi. İzleyin derim. Bu arada Mila Kunis ne güzel kız yaaaa … Demi Moore’ un eski sevgilisi Ashton Kutcher’la evliymiiiişşşş. Çocukları da varmış.

Reklamlar
izledimler

Tatlı dizi Manhattan Love Story

Yine tatlı bir aşk meşkli dizi. Gezinirken buldum bu diziyi ve çook keyifle izledim. Yumuşak akıcı bir dizi. Kafa yormayan cinsten. Kafa yormayan demişken dizideki tatlılık erkeğimizin ve kadınımızın kafa seslerini duymamız. 1.sezonu bitirdim. devamı var mı henüz araştıramadım. Varsa izlerim kesin çünkü bu çifti çok sevdim.

izledimler

Dizi dizi dizildik :P

” Splitting Up Together ” dizinin adı. Geçenlerde keşfettim bu diziyi hoşuma gitti. 3 çocukları olan bir çift boşanmaya karar veriyorlar fakat düzenleri ve çocuklar için yine aynı evde yaşıyorlar. Haftaları bölüşüyorlar ve kendi haftasında olan diğerine karışamıyor. İzlemesi keyifliydi. Aşkı, evliliği, çocukla yaşamı kendini bulmayı sorguluyor hafif hafif. Bir yandan da ilişkileri aşkları tekrar alevleniyor 🙂

Dizi tavsiyelerinize açığım. Korku, gerilim, dram hariç …

izledimler

Eskiler..

Kubilay’ ı Kemal Sunalla tanıştırdık. Adile Naşitle…Şener Şenle…Zeki Alasya ile………

Tosunpaşa ile başladı. Köyden İndim Şehire ye çok güldü… Bir ara fazlaca “eşşooleşşek” diye taklidini yapıp durdu. Kreşte öğretmeni de kötü kelime demiş. Kubilay’ a anlattım kötü kelime olduğunu sadece Kemal Sunal’ ın filminde komik bir an olduğunu her yerde söylenmeyeceğini falan filan 🙂

Bir sürü çizgifilmler var. Bizim küçüklüğümüzde güldüğümüz sevdiğimiz filmleri de bilsin istedik babasıyla.. İyi yapmışız çok eğleniyoruz izlerken..Biz de o günlere dönüyoruz onun sayesinde.

izledimler

Ölümlü Dünya

Sinemadayken fragmanını görmüş çok merak etmiş gitmeye heveslenmiştim. İyi ki gitmişim. Absürd komedisi nefis. Diyaloglar, mimikler, komik olup komik değilmiş gibi duruşlar … Kan&şiddet filmlerde sevmediğim ikilidir. Bu filmde var bu ikili bolca.. var ama yoklar gibi 🙂 Resimde görülen iki gözlüklü benim için filmin en komikleri en dumurlarıydı. En çok bu adamlara güldüm. Hikaye saçma mı evet, mantıksız şeyler var mı evet… ama bir laf vardır sevdiğim ” MİZAH ABARTI SANATIDIR ”  🙂  ben ve eşim eğlendik.. Ali Atay yönetmiş filmi. Meşhur Leyla Mecnun’ un Ali Atay’ ı..  Filmdeki ” Rasputin “müziği kulakda kalıcıdır dikkat 🙂

izledimler

Arif V 2016

Merakla beklediğim filmi dün akşam izledim. Çok iyi vakit geçirdim. Cem Yılmaz’ ın şarkı söylediği farklı kostümler giydiği sahnelerde özellikle ekstra keyiflendim. Çok tatlı adam. Çok seviyorum Cem Yılmaz’ı. Leman’ dan başlayan bir sevgi. Zeki, duygulu ve mizahı kuvvetli bir adam. Zeki Müren’ li sahneler enfesti. Seda Bakan’ ın oyunculuğunu donukluğunu pek beğenmesem de genel olarak herşey çok güzeldi. Sinemada arkamızda oturan gençler o kadar tatlı kahkahalar atıyorlardı ki bazı yerlerde ( küfürlü özellikle ) onların gülmesinden güler hale geldim 🙂 Cem Yılmaz’ ın cesurca giydiği eğlenceli kıyafetlere bayıldım. Hele fındıkkıran sahnesi ve Seden Gürel hali …. İyi ki var Cem Yılmaz… Ekibiyle yine başarılı yine sevdiğim bir film yaptı bana göre.

izledimler

Secret Superstar * Aamir Khan

 

 

Aamir Khan’ ın filmlerini çok seviyorum. ” Secret Superstar” ı merakla bekliyordum. Keyif alım izlerken. ve iyi ki sonunda hemen çıkmamışım yoksa en eğlenceli kısmını göremeyecektim 🙂 Aamir ‘ in bu halleri oyunculuğu tatlılığı muhteşemdi.. Ve şarkı saçma sapan olsa da kıpır kıpır yapıyor beni dinlerken yerimde duramıyorum. Filmdeki şarkılar benim çok hoşuma gitti.

Filmin hikayesi ilginç değil. Süreci işlemek, detaylar, oyunculuk güzel. Hint müziklerini seviyorum o yüzden müzikleri benim hoşuma gitti. Kadife gibi kızın sesi çok duygu yüklü. Biraz arabesk biraz abartı belki ama ben beğendim filmi. Şimdi sırada Aamir’ in izlemediğim filmleri var. Hepsini izlemek istiyorum.