şundan bundan

1 yaşıma daha girdim :)

Evet 1977 den bu yana yaşamaya devam. Yeni yaşa girdim 🙂

Bu yaşımda kendime çiçek sepetinden hediye yolladım 🙂 Napıcan elin varsa başını kaşırsın .. Hep bu müzikli atlıkarıncalardan istemiştim ohh kendime doğumgünü hediyesi aldım 🙂 Kendime not bile yazdım.. Bu arada fotoğraftaki minik tatlış oyuncak da oğlumun hediyesi .. adını Kubi koydum 🙂

Aslında ikinci hediye olarak ennnn sevdiğim ve enderrr buluştuğum harika çikolatadan da alıcaktım ama fiyatı beni ürküttü 🙂 vazcaydım.. en iyisi para biriktireyim bi daha ki doğumgünüme inşallah 🙂 ahh bu çikolata öyle güzel ki… badem ezmesi delisi olarak enfes ötesi..

Neyse doğumgünüme döneyim. Bol öpüşmeli, sevgi sözcükleriyle, sarmalamayla geçti çok şükür. İşyerimde ve evimde…bin şükür..

Canım biricik oğlum da bana el iziyle hediye hazırlamış.. Hayatım onun sayesinde daha değerli daha güzel. Eşim de pasta, hediyeler almış. Ablam evimizde misafirdi o da hediyeler verdi. Evde yemek derdi olmayıp dışarda yemek yedik oohh ne mutlu bana..

Yeni yaşımdan…43 den beklentilerim var… Yeni yaşımda en istediğim şey sağlıklı bir vücut. Fazla kilomu verebilmek.. Spondilit artrit hastalığımın ( omurga iltihabı ) sessizde kalmasını istiyorum. Ağrısız günler istiyorum. Sağlıklı olursam diğer bütün isteklerimi zaten kısmet oldukça yapacağım demektir… en önemlisi sağlık. Birkaç senedir sağlıkla ilgili hem ailemde hem kendimde çok acılar, sıkıntılar yaşadım. Geyik ama gerçek işte bu.. sağlık herşeyin başı.. sonra ise çokça gezmek, çokça gülmek ve eğlenmek.. Depremsiz, savaşsız, barış dolu, çevre dostu günlere………

Reklamlar
izledimler

Lila…

Renkler.. Hayal gücü… Üzüntülerimizi, umutlarımızı kağıda dökmek…

Ya çizdiklerimiz gerçek olsa.. Başroldeki kızın şirinliği, bakışları çok şeker..

Sonu neden bilmem ağlattı beni… ağlayasım vardı belki de bilemedim.. Keşke benim de bir filmim olaydı.. kısa mısa 🙂

Neyse ; Kısa filmleri seviyorsanız…dinginlik istiyorsanız… müziği de görüntüler de çok güzel.. Hadi izleyin 8-9 dakikacık sadece..

Sizlerin de önereceği kısa filmler varsa lütfen yorum bırakınız…

kitaplık

Bitkiler ve Parapsikoloji…

Eski bir kitap… 1979 basımı.. Bitkilerin enerjisinin incelenmesiyle ilgili.. İlginç.. kısa.. Eğer bitki yetiştirme konularıyla ilgiliyseniz okuyun derim.. Nasıl bir şey fikriniz olsun diye alıntı ekledim.. Üzerine tıkladığınızda büyüyecek. Eğer merak ediyorsanız size pdf halini gönderebilirim yorum bırakırsanız..    

izledimler

Gece…

İnternette gezmelerim sırasında bir site buldum. Belgesel Günlüğü

Çeşit çeşit belgeseller mevcut… Farklı konularda..farklı mecralardan…kimi çok eski kimi yeni.. belgesel izlemeyi seviyorsanız farklı şeyler izlemek bilmek görmek istiyorsanı bakın derim…

İlginç olan birini buraya eklemek istedim…. Gece çalışan insanların hayatlarına dair… Ben gece çalışmak asla istemezdim. Gece insanı değilim zaten..

Gece nedir… Ürkütücü mü .. Ferahlık mı ? Ben geceden korkarım… havlayan köpeklerden… sessizlikten.. sessizlikteki seslerinden..

Senin için gece nedir?  Yazar mısın lütfen

TRT Belgesel | Gece

 

 

izledimler

Marie Antoinette

Jamie’ nin yer aldığı herşeyi izleme sevdalısı olarak bu filmde tiklendi 🙂

Dönem filmlerini severim özellikle de böyle kabarık elbiseli dönemler… kraliçeli krallı filmler.. masal gibi…

Filmde renkler öyle güzel ki.. Giysiler, saçlar, pastalar, kırlar, saraylar, eşyalar… görsel zevkdi izlemek.

Film uzundu… fazla uzun.. Çok etkilenmedim açıkçası. Gerçek yaşamdan uyarlama. Tabi tamamen değil.

Jamie’ nin rolü az. Onda da çok oyunculuk gerektiren bişi yok zaten.. sevişme cilveleşme felan 🙂

izledimler

My Dinner with Hervé …

Yine bir Jamie Dornan filmiyle sizlerleyim 🙂 Film taze.. 2018 yapımı. Gerçek bir hikaye… “Hervé ile Akşam Yemeği” filmi Fransız oyuncu Hervé Villechaize’ nin son günlerini hikayeleştirmiş bir film. Senaryoyu yazan gerçekte onunla yemek yiyen röportaj yapan adam. Zaten o buluşmadan kısa bir süre sonra intihar ediyor ünlü oyuncu. Kariyerini iyi yönetememiş ve fiziki görünümü yüzünden acı çekmiş biri var filmde.. Hırçınlığı muhtemelen bundandı..Çünkü fiziği yüzünden epey hırpalanmış… Jamie yine döktürmüş özellikle ayrıldığı eşiyle telefonda konuşma sahnesi, o gözyaşları… Game Of Thrones’ in Peter Dinklage’nin oyunculuğu tabi ki çok çok iyi. Bazen pataklamak istedim gerçi ne yalan söyliyim..