RSS

Aylık arşivler: Ekim 2011

bir keşif…

Harika bir site… iç açıcı, iştah kabartıcı, yaratıcı, görsel lezizlik…..

http://www.tastespotting.com/

Reklamlar
 
5 Yorum

Yazan: 30 Ekim 2011 in blog keşfi

 

Etiketler: ,

kısa kısa…

* Önce şehitler…sonra deprem…… son olsa ya bunlar… ben fazla gündemlik şeylerden bahsetmeyi ( özellikle de kötü şeylerden ) istemiyorum blogumda… belki kaçış belki başka bişi bilemiyorum…..Allah herkesin içine iyilik, anlayış, sevgi bolca koysun.

* Dün Central Hospital’ in ücretsiz Gebelik eğitimine gittim. Çok hoşuma gitti. Yakında yazıcam.

* Bıdığım bugün 34+2. Pazartesi kontrol var, heyecanlıyım her zamanki gibi… O ise kıpır kıpır maaşallah 🙂

* Havalar serinledi. Ben dobiş…ayaklar dobiş… bişiler almak ile almamak arasında gidip geliyorum. Bugün ve yarın akşam düğünler var ne giycem bunalımdayım 🙂 amaaan derdim bu olsun….

* Bebişin çamaşırları yıkanmalı, ütülenmeli.. ev darmadağın…diğer ütüler var… ve ben hemen yoruluyorum… neyse elbet olur herşey….

* Saçlarımı kısacık kestirsem mi diye düşünüyorum. Çok da beyazladılar..belki artık boyarım..organik boyayla en azından…

* Vivident reklamındaki yukarıdaki tip Beyaz’ a benzemiyor mu … 🙂

 
4 Yorum

Yazan: 29 Ekim 2011 in şundan bundan

 

hoşgel partim :)

Dün evimizde şenlik, muhabbet, neşe , harika mamalar ve coşku vardı. Hem doğumdan önce kız arkadaşlarımla olmak, misafir ağırlamak, hem oğluma hatıra bişiler yapmak istedim. Çok güzel resimler var ama ben seçme yaptım 🙂 abartmayayım dedim…

Resimler kendini anlatsın.. uzun uzun yazmayayım.

* Gelen, gelemeyen tüm arkadaşlarıma iyi dilekleri için teşekkür ediyorum. Gelenleri saymak isterim ilerde oğlum okursa diye,,, Deniz, Ulya ve prensesi Talya, Emine ve prensesi Selin, Funda ve prensesi Nil, Çİsem, İrem, Ayşenur, Hatice, Gökçe, Şermin.. ( Uzakdan bir sürü eziyetle gelen Şermin’ e ve bir iş toplantısında sonra trafikte delirse de yine gelen Gökçe ye ekstra teşekkürler 🙂 ümit kesmiştim onlardan 🙂 ) Süslemeler için nazımı çeken canım eşime teşekkürler, öpücükleeeerrrr

* Cici hediyelere teşekkür ediyorum. Maşrapası, kovası, çıngırağı, minik papişleri, eşofman takımı, pijama takımı , melek biblosu… herşey harikaydı.

* Soframı şenlendiren anne kekini yapan Denizimin annesi’ ne, peynirli poğaçası ve yumuşacık kurabiyesi ile Çisem’ e, kurabiyeleriyle Funda’ ya ( sofraya çıkarmayı unuttum affet telaşımı 🙂 ) , nefis Aslı Böreğiyle Gökçe’ ye ( geç geldiği için sadece Ayşenur ve eşim yiyebildi 🙂 )  ve maviş maviş kalpli kurabiye ve mini kekleriyle Ulya’ ya (modada1kadın) çooooook teşekkürler.

* Oğul Kubilay’ a ve Anne Aslı’ ya diye iki kart hazırladım. Gelen misafirlerime yazdırdım. Babası da yazdı. Oğluma ve bana güzel bir anı olacak.

* Arkadaşlarıma minik hediyeler hazırladım. Üzerlerine numaralar verdim. Göbişimin çapı kaç santim diye sordum 🙂 en yakın cevabı veren sırasıyla numara söyledi ve hediyesini aldı ..eğlenceliydi 🙂 bu arada göbişimin çapı 98 santimmiş 🙂

* Kendim kürdanlardan süslü yapışkanlardan ve kendim yapıp kestiğim hoşgel kubilay kartlarından yemeklere süs yaptım. Peçetelerimi kalp şeklinde katladım. Mavi karton tabalar kullandım. Mavi masa örtüsü. Ve dostlara mavi giyinin dedim 🙂 maviş bir gündü..

* Uygulamak istediğim ama yapamadığım birkaç şey vardı. Belki başkasına feyz olur diyerekten yazayım. Toplu ninni korosu yapamadım. Ayrıca tek tek de farklı ninniler söyletip kaydedecektim. Sadece bir arkadaşıma tuvalet eğitimiyle ilgili komik bir şarkı söyletip kaydedebildim 🙂 Bir de komik suratlar yaptırıp fotoğraflayacaktım oğluma komiklik anısı olsun diye onu da yapamadım. Bir de herkes farklı zamanlarda gelip gitttiği için tam bir toplu foto çekemedik.. olsun geldiler ya ayrı ayrı yada hep beraber farketmez…

** resimlere tıklarsanız büyüyorlar….

 
24 Yorum

Yazan: 16 Ekim 2011 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

ilk hamiş doğumgünüm/11 ekim

Dün doğum günümdü . 11 Ekim 1977′ den beri yaşıyorum 🙂 Haydin hayırlısı 🙂 Ve bu ilk hamile doğum günüm. Pek ilginç ve özel geçmedi ama çok şükür sevgi dolu kutlamalı geçti..

İşte dün ki hediyelerim ;

İşyerimdeki bir büyüğümden abur cubur torbası  🙂

Arkadaşım Fundi’ den ( Funda ben Fundi demeyi seviyorum ) Bebeğin özel şeylerinin yazıldığı, konduğu harika bir kitap…

Arkadaşım Nar çiçeği Öznur’ dan Bebişimin iyi yetişmesi için güzel bir kitap ,

Veee canımmm kocimin hediyesi kahverengi papişlerim… 36 olan güzel ayacıklarım davul gibi 😦 37 numara ayakkabıya ihtiyacım var. Şu an zor durumdayım. Koci bunları aldı sağolsun ama ilerleyen günlerde napıcam bilmiyorum..yine masraf yine masraaafff öfff 😦 acaba ayaklarım 37 mi kalır yoksa doğumdan sonra 36′ ya döner miyim he?

 

 Bunlar da kendime doğum günü hediyem , 🙂 pabbuc.com’ dan aldım ertesi gün geldi, ücretsiz kargo 🙂

 

 
10 Yorum

Yazan: 12 Ekim 2011 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

geyik muhabbeti:)

Maskeleri, abuk subuk kılıklara girmeyi, aksesuarları çoook severim beni bilen bilir.

Arkadaşım Ulya’ nın (Modada1Kadın) evindeydim geçenlerde.. Bana birkaç maske, süs çıkarıp gösterince bayıldım hemen denedim ve fotoğrafladık 🙂 Ulya’ ya burdan milyon öpücük ve teşekkürler…

Yukarıda geyik muhabbeti yaparken görüntülendim 😛

Yine onun evinde uzaylı oldum 🙂 yada köpek maskesi mi demişti Ulya …unuttum.. ben uzaylı demeyi uygun gördüm 🙂

Ve masum bir kare 🙂

 
5 Yorum

Yazan: 03 Ekim 2011 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

Petitoooo

Eti Petito Ayıcık çikolata işyerindeki minik stajyerimiz Nurtaç’ ın bana hediyesi. Mideye göndermeden önce sevimliliğini belgeledim, fotoğrafını çektim 🙂

 
2 Yorum

Yazan: 02 Ekim 2011 in yedim

 

Etiketler: , ,

hamilelik falan filan…

Yukarıdaki fotoğrafı 28 Eylül’ de işyerimde çektirdim. Canım masamla son haftamdı bu hafta. Maalesef bölümümüzde tadilat ve değişiklik oldu. Çok sevdiğim masamın yeri değişti. Arkamda sürekli faal olan bir yazıcı var artık. Ve etrafım çok açıkta dikkatim dağılıyor çalışıyorken… 😦 Bu yüzden keyifsizim bugünlerde…Zaten uykularım kötüydü iyice kötüleşti. Bunda da bir hayır vardır heralde.

30+lardayım. 64,5 kilo oldum. İştahim süper 🙂 Uykularım kötü. Ruh halim ise dengesiz. Kolayca ağlayabiliyorum, çok hassasım. Oğlum çok hareketli. Çok gülüyorum ona 🙂 Karnımı patlatacak gibi , yerinde durmuyor. Kan sulandırıcı iğne ve coraspine devam. Normal doğum ve sezeryan arasında gidiş gelişler yaşıyorum. Kafam karışık. Gerçi belki de daha erken,, şartlanmamak gerek. Neyse hayırlısıyla sağlıkla güle oynaya doğururum inşallah.

Bacak ağrılarım için Mustela’ nın bu kremini aldım. Buzdolabına koydum soğuk soğuk iyi geliyor,ferahlatıyor.

Oğlumuza şifonyer aldık gittigidiyordan..babyhope diye bir marka.. indirim vardı 161 lira gibi bişi tuttu. Dolap alamayacağımız için şifonyer alabildik. Eşimle beraber yaptık. Daha doğrusu ben sadece kulpları taktım 🙂 Hemen üzerine de telsizi, müzik kutularını ve kumbarasını koydum.. cici oldu..

Odasındaki giydi dolabımızın raflı olan bir tarafına da askı aparatı takarak asılacak giysileri için de yer yaptık.

Park Yatak bakmalıyız yakın zamanda… yatak odamıza koymak için.

 
7 Yorum

Yazan: 01 Ekim 2011 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

Minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: