RSS

Kreşe vermek yada vermek…

23 Tem

Fotoğraf0490 Fotoğraf0509

Fotoğraf0525

Bugünlerde bir sürü duyguyu bir arada yaşıyorum…. Korku, endişe, sevinç, gurur, suçluluk duygusu, hüzün, neşe….. Neden mi? Minik yavrumu, tatlı kuzumu kreşe başlatıyoruz. Pazartesi başladık 1,5 saatle… Salı 2 saat…..giderek arttırma niyetimiz var hayırlısıyla.. Kubilay bu ayın 28 inde 20 aylık olmuş olucak. Küçücük..Şükür ki 5. Ayından sonra güvenle sevgiyle anneannesi baktı oğluma bugünlere getirdik eşim annem kardeşim hep beraber atlattık sağlıkla daha minnoş günlerini….…Ama şartlar değişti….şartlar şimdi böyle… Gönül isterdi ki biraz daha büyüsün az az gitsin anaokuluna ama her istediğimiz olmuyor hayatta. Eve uzak olmayan, temiz iyi bir yere başladık..Umarım hayal kırıklığına uğratmadan keyifle büyütürler, oynatırlar oğlumu.

Endişeleniyorum ( ya kötü davranırlarsa ya merdivenlerden düşerse, ya korkarsa, ya bana içlenirse onu oraya bırakıyorum diye, ya çok hastalanırsa, ya öğretmenleri göründüğü kadar özenli sevgi dolu anlayışlı değilse….ya ya ya… gidiyor )

Hüzünleniyorum ( minnacık, konuşamıyor, sevgiye şefkate ilgiye muhtaç….ve ben onu yabancı kişilere bırakıyorum…ordakilerin vicdanına,bilgisine,sevgisine emanet…oğlum 2 gündür hiç ağlamadı ama ben ağlıyorum… tabi asla o beni üzgün görmedi..ben onun bıcır bıcır konuşan, güleryüzlü, neşeli annesiyim..öyle olmak istiyorum.. )

Gururlanıyorum ( bıdığım ağlamadı..neşeyle ilgiyle yaklaştı öğretmenlerine, ordaki çocuklara, eşyalara, herşeye ..cıvıl cıvıl hareketli.. güleryüzlü..gurur duydum onunla..şükrettim )

Neşeleniyorum ( artık arkadaşları olacak inşallah..öğretmenleri olucak.. değişik faaliyetler, oyunlar öğrenecek )

Korkuyorum ( pişman olmaktan..ona maddi manevi geri dönüşü olmayan zarar vermekten.. )

Suçluluk duyuyorum ( bakıcı kadın mı tutmalıydım.. daha mı iyi olurdu… bu mu iyi o mu.. yada ne… ona yeterince iyi annelik yapabiliyor muyum..bana ileride kızacak mı acaba……… )

 Sonra….. dua ediyorum, şükrediyorum, iyi düşünüyorum…

 Dilerim neşeyle sağlıkla bu süreci güzel yaşarız… Bu süreci zaman zaman blogumda da paylaşmaya çalışırım…

 
2 Yorum

Yazan: 23 Temmuz 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

2 responses to “Kreşe vermek yada vermek…

  1. Hayat ve Kurabiyesi

    25 Temmuz 2013 at 15:47

    Ne desek içindeki burukluk gitmeyecek… okurken ben hüzünlendim… Allah hepinizin yardımcısı olsun.. Defneyle yaşamak sitesinin yazarı Tuğba bir yazısında “Aslında biz her şeyi gözümüzde çok büyütüyoruz.. çocuklar daha çabuk adapte oluyor ve o korktuklarımız uçup gidiyor” demişti. Eminimde Kubilay da kolayca adapte olacak bu durum onun hoşuna gidecek.. Kim istemez ki oyun arkadaşları olsun. sürekli yeni oyuncaklar yeni oyunlar oynasın.. Kubilay dan sendeki durumdan bahset seve seve dinleriz.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    26 Temmuz 2013 at 15:06

    * AMin..O iyi.. yani öyle gözüküyor.. BEnim suçluluk duygum ve endişelerimle başetmem gerek..yakında yazarım..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

