RSS

Aylık arşivler: Aralık 2013

mutlu 2014 olsun

Görsel

Yeni yıl neşe getirsin… Sağlıkla, mutlu eden süprizlerle dolu olsun…

Yüzümüz yüzünüz gülsün..

 
6 Yorum

Yazan: 31 Aralık 2013 in şundan bundan

 

Kreşten birkaç kare…

Bu şeker fotoğraflar kreşimizden.. yani ben çekmedim.. Bu tatlı karelere fazla bir şey söylememe gerek yok. Yerli malları haftası ve Muffin yapma faaliyeti…

1462932_170916369785005_34066664_n 1471943_170922783117697_1780026938_n 1504119_170916459784996_18985065_n 1526095_170922053117770_147117977_n 1526755_170922486451060_572149948_n Kubilay bu ara çok dillendi.. Neredeyse her söylediğimi tekrar ediyor ve bir süre sonra bir şekilde kullanıyor. Çok şirin. Bugün ona mini mini bir kuş şarkısını söyledim çok hoşuna gitti..Hemen söylemeye başladı. Tam dili dönmüyordu ama nasıl o kadar hızlı ezberledi şaşırdım. Teşekkür ederim demeyi biliyor 🙂 Komik söylüyor ama olsun:)

Hafta sonları memeye daha çok yapışıyor.  Artık çok sıkıldım emzirmekten 😦 Tamam bitince tuhaf hissedeceğim eminim ama Kubilay’ın iyiliği için bunun artık olması lazım. Ocak ortası gibi iş toplantısı için 2 veya 3 gece görüşemeyeceğiz 😦 belki dönüşünde memeyi ısrarla vermem umarım çok ağlamaz 😦 çünkü haftasonları ve geceleri çok memeci.. İştahı dengesiz. Doktor kontrolüne gittik. Tahlil istedi..idrar ve kan.. sonuçlar iyi çıkar umarım.. 11 kilo 300 gram ve 83 boy… boyu kısaymış..can sıkıcı… kreşe gittiği için doktorumuz kötümser. Kreşte iyi beslenilmediğini düşünüyor. 😦 Ne yapabilirim ki. elimizden geleni yapıyoruz..zorla yedirmek istemiyorum. Doktor göz kontrolüne götürmemiz gerektiğini söyledi. Yakında götürürüm. 24 ünde kreşinde tiyatro gösterisi var. Çok merak ediyorum. Tabiki veli yasak 🙂 fotoğrafları bekliycem dört gözle… Şimdilk bu kadar…Aslı kaçar……..

 

 

 

 
5 Yorum

Yazan: 22 Aralık 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

Kalpli ışıklar..

CIMG3330Bu şirin kalpli ışıkları kardeşim almıştı bana… çok sevimliler..pille çalışıyorlar…Yılbaşı ağacımı süslediler.. Kubilay da çok sevdi… Yaşasın kalpler, yaşasın ışıldamak…..Işık bizimle olsun..

 
Yorum yapın

Yazan: 20 Aralık 2013 in Kalpler

 

Etiketler: ,

Yeni yıl coşkum…

..

CIMG3283 Yılbaşı yaklaşırken revaçta olan kardan adam figürü, geyikler, Noel baba figürü, kartaneleri, kokinalar (yılbaşı çiçeği),çam ağacı ve süsler….Bu şirin tabağı Migros’tan aldım. Sanırım 7,95 di fiyatı. 2 tane aldım. Çok şirin değil mi? Oldum olası böyle şirin şeyleri severim.  CIMG3318 CIMG3329 Kokinaları severim. Küçükken babam yılbaşına doğru alırdı ve kardeşlerimle pamuklardan üstüne kar süsleri yapar eğlenirdik. Ben de aldım ve hem işyerim için hem de evime kokinalarımı konuçladım 🙂 Bu arada melek sembollerini de çok severim. Canım dostum arkadaşım Işıl bana iki şirin melek biblosu almış. Onları da vazomun yanına koydum. Bana uğur getirecekler inşallah. Ödüm patlıyor Kubi kıracak diye.

CIMG3334 Yeni yıl sağlık huzur getirsin dilerim..

**Birkaç yazımı otomatik ayarladım. Çünkü maalesef işyerimdeki bilgi işlem wordpress bloglara yorum yazma giriş yapma yasağı koymuş 😦 Bu yüzden bazı bloglara da giremiyorum bazen de girsem bile yorum yazamıyorum sinir oluyorum…..Bazen kardeşimden rica ediyorum bloğuma giriş yapsın diye çünkü evden nete girmek çok zor oluyor Kubinin yanında bilgisayar açamıyorum. Sonra da vaktim olmuyor. Hazır vakit ayarlamışken – bunları yazarken tarih 17 aralık saat 22 🙂 birazdan yatıcam. kubi de 21 de uyudu. ben birikmiş fotoğrafları ve yazmak istediklerimi hemencecik ayarladım .. Umarım yasak kalkar yakında ben de rahat rahat bloğumla ilgilenebilirim..

 
3 Yorum

Yazan: 19 Aralık 2013 in aldımverdim, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , , ,

Bizim yılbaşı ağacı ve …

CIMG3322 Kubilay salı sabahı uyandı ve süslenmiş minik ağacımızı gördü. Sevindi. Bakışları çok komik 🙂

CIMG3326CIMG3333

 
3 Yorum

Yazan: 18 Aralık 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

Kısa kısa Kubi…..

CIMG3294 Kubilay’ ın ilk kez saçını kestirdik geçtiğimiz cumartesi.. Nerde mi? Ebebek Çamlıcada. Randevuyla çalışıyor ebebek kuaförü. 23 lira verdik. Daracık bir mekan. Kubilay hiç sorun çıkarmadı. Aksine araba şeklindeki koltuktan zor kaldırdık. Saçlarından bir tutamı hatıra olarak bir ebebek zarfı gibi birşeyle veriyorlar. Fotoğrafını çekemedim. Bu tutamla ilgili planlarım var yapınca fotoğraflarım. Annem de benim saçımı saklamış o saçla beraber bişiler yapıcam..bakalım ne zaman….

Kubilay’ a bisiklet aldık.. Çok mutlu oldu..Benim diyip duruyor.. Moto diyor yani güya motoruymuş.

CIMG3300 CIMG3304 CIMG3306 kubi

Saçları kesilince yüzü ortaya çıktı sanki..çok tatlı oldu. Erkek çocuğu oldu 🙂 Sanki önceden bebekti şimdi bir anda büyüdü gibi.

 
3 Yorum

Yazan: 17 Aralık 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

Mia Wallace

gelincik10

 

Mia Wallace ( http://trainspottingmia.blogspot.com/ ) beni mimlemiş…Aklıma ilk ne geldiyse yazdım düşünmedim fazla..

Mimlenmek isteyen üzerine alınsın lütfeeennnnn

*Bu arada resim internetten alıntıdır..

 

1. En sevdiğin renk?
Bu aralar yeşil

2. En sevdiğin çiçek?
Gelincik

3. En sevdiğin yemek / sebze / içeçek?

Dolma / kabak / limonata

4. En sevdiğin yerli / yabancı şarkı?

Jay Jay Johanson “ On the radio “ Zuhal Olcay “Pervane”

5. En sevdiğin komedyen?
Cem Yılmaz

6. En sevdiğin kız / erkek ismi?
Oğlumun ismi Kubilay…bu yüzden en sevdiğim erkek ismi bu J Kız ismi ise Aslı ..kendi adım..çok severim J

7. En sevdiğin kitap?

Şeker Portakalı (Vascencelos )

8. En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
Jim Carrey , Türkan Şoray
9. En sevdiğin yerli / yabancı film?

Selvi Boylum Al yazmalım / Hayat güzeldir

10. En sevdiğin yerli / yabancı dizi?
Mavi Ay  / Aramızda Kalsın

11. En sevdiğin yerli / yabancı şehir?
İstanbul. Yurtdışına gitmedim maalesef

12. En sevdiğin gazete / gazeteci?
Hürriyet.. Yılmaz Özdil

13.  En sevdiğin mevsim / gün / ay?
Tüm mevsimleri severim. Gün Cuma. Ay ekim

14. En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcısı / takı?
Elbise çok severim. Yüzük kolye de severim

15. En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?

Marka takıntım yok. Rimel ve ruj severim..

16. En sevdiğin çizgi karakter?
Snoopy, Heidi , Sünger Bob

17. En sevdiğin anı?
Küçükken evimizin bahçesinde yazın leğenleri çıkarıp hortumla ıslanmak, oynamak…

18. En sevdiğin özelliğin?

Uyuşuk olmamam

19. En sevdiğin his?
İçimin kıpır kıpır olması gülümsememi tutamama hissi.

20. En sevdiğin canlı?
Oğlum.

 

 
2 Yorum

Yazan: 17 Aralık 2013 in şundan bundan

 
 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: