RSS

14 Temmuz Giysi Takası..

20 Tem
 CIMG1386 CIMG1398 CIMG1404 CIMG1409
Geçen hafta Pazar günü yani 14 Temmuz günü çok keyifli bir etkinliğe katıldım. Giysi Takası. Harika bir proje. Nazlı Ödevci ve Fulya Tekin’in projesi .Kaç defadır olan etkinliklere katılmaya niyet ettim ama bir türlü kısmet olmamıştı. Sonunda ayarlayabildim ve gittik tümaile 🙂 14 parça götürdüm. Hepside temizdi. Zaten etiketi üstünde olan hiç giyilmemişlerde vardı içinde.. Hamile kaldım,zayıfladım zayıflayamadım derken sakladığım değerli parçalar 😛
Kubilay’ımın yerinde duramaması ve eşimin oruçtan sebep halsizliği saat 19 a kadar bekleyemedik. Bekleseydik belki birşeyler daha çıkardı bana ama ben 5-6 parçayla bitirdim takası. Kuponlarımı da ordakilere dağıttım. Bir daha ki takası heyecan ve merakla bekliyorum 🙂 Ayrıca takas edilemeyen yani kalanların da ihtiyaç sahiplerine veriliyor olması tadından yenmiyor.
Bu arada haberciler de vardı. Kubilay kucağımdayken röportaj yaptılar. Akşam star haberde çıktık. 🙂 çok hoş bir anı oldu 🙂
 
Giysi Takası nedir diye merak ediyorsanız buyrun ;
http://www.giysitakasi.blogspot.com/
https://twitter.com/giysitakasi
https://www.facebook.com/GiysiTakasi

 

 
3 Yorum

Yazan: 20 Temmuz 2013 in aldımverdim, şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

3 responses to “14 Temmuz Giysi Takası..

  1. modadabirkadın

    20 Temmuz 2013 at 23:13

    ne güzel bir fikir, organizasyon 🙂 sen de hiç kaçırmıyorsun bu tarz faaliyetleri, sahiden bravo 🙂
    starda çıktığını birkaç gün önce söylesen tivibu’dan izlerdim seni, bugün baktım 14 Temmuz haber bülteninin arşivi yok, üzüldüm 😦

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    22 Temmuz 2013 at 17:03

    * Ben de ordan ayrılırken öğrendim emin değildim beni göstereceklerinden…ben videoya aldım o kısmı sana izletirim 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
