kitaplık

Buğdaysız yaşanır mı ???

Buğdaysız yaşamak….aranızda deneyen var mı? Kitabı okusanız çok hırslanırsınız çünkü anlatılan detaylar o kadar etkileyici ki.. bikaç gün ekmek makarna pilav yemediğimde hemen farkı farkediyorum aslında… ama sonra yine bi şekilde yiyorum. Kararlı olmak şart. Alıntılarımı paylaşacağım. Kitabı merak eden varsa yorum bıraksın maille pdf halini yollayabilirim. Ve sizlerden bu konuda bilgisi deneyimi olan lütfen paylaşsın 🙂 

“Buğdaysız yaşanır mı ???” için 7 yorum

  1. Üç yıldır, ben ve eşim ekmek yemiyoruz, onun yerine ceviz yiyoruz, ekmeği de hiç aramıyoruz. Kitabı merak ettim, pdf’sini sevilokay@hotmail.com‘a gönderirseniz sevinirim. Çevremizdeki herkes ekmeği bıraktı, siz de bırakabilirsiniz çok zor değil… İyi akşamlar

    Beğen

  2. Sevil hanım öncelikle değer verip yorum yazdığınız için teşekkür ederim. Mailinize gönderdim. Keşke benim eşim de desteklese bu biraz zor 🙂 oğlum da ekmek seviyor maalesef. Ama ben kendi sağlığım için belki bir nebze de özenirler diyerek kararlıca bırakma işine girme arzusundayım bakalım nolucak .. sevgilerimle,

    Beğen

  3. 2 yıl önce eşim bıraktı ekmeği şimdi de ben çabalıyorum kendi çapımda:) tam da merak ettiğim bir kitaptı sedauluisik@hotmail.com e-posta adresine kitabın pdf halini gönderebilirseniz çok sevinirim:)

    Beğen

  4. Kilo vermek için değil de sağlık için yememeyi hedefliyorum ama sanırım yalnız yaşamam gerekiyor bunu alışkanlık haline getirebilmem için. Çünkü çok lezzetli yiyecekler oluyor dayanamayıp yiyorumm. Pdf’i bana da atabilir misiniiz?

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)