RSS

Aylık arşivler: Mart 2012

kısa kısa ben

Kubilay 3 ayı geçti sağlıkla şükür.

Başındakı konak hafifledi ama hala kafası pul pul kuru gibi 😦 aksi gibi daralınca gazı olunca sinirlenince falan hep kafasını tırmalıyor 😦 kanatıyor..tırnaklarını uyurken kesmeye çalışıyorum. Ama bazen o kadar zor ki kesmek yine bir şekilde kendini tırmalıyor.

Saçlarımı yaklaşık 1 ay önce kestirdim kısacık. Rahatladım.

Havaların güzelleşmesini istiyorum. Belki o zaman eşimsiz, arabasız biraz olsun dışarı çıkabileceğim.

İznim 2 mayısta bitiyor. Şimdiden düşündükçe kötü oluyorum. Nasıl bırakıcam nasıl çalışıcam diye 😦 İnşallah allahtan bebeğime anneciğim bakacak. Umarım iyi olur herşey. Şimdiden planlar yapmalıyım ve iyice nasıl başarılı mutlu çalışan bir anne olacağımı düşünmeliyim. Tavsiyeleri olan varsa yazsın lütfen..

Günlerim copy paste geçiyor 🙂 aynı şeyleri yapıyorum neredeyse hergün.

Uykuya düşkün olmayan biri olmama rağmen uykusuzluk, nöbetler beni epey yoruyor. umarım zamanla daha da iyi olur. Çünkü ilk günlerdeki gibi değil şükür.

Eşimin bir memesi yok. Şükür çok iyi bir baba ve eş. Ne kadar çocuk istese de çiftler bebek olunca iki tarafında birbirine destek olması ve babanın ilgisi yardımı çoook önemli.

 
2 Yorum

Yazan: 15 Mart 2012 in şundan bundan

 

rengarenk

Bu şeker fırın kaplarını tanesi 3 liradan  aldım. Çook şekerler. Görüntüsü yetiyor bişi pişirmesem bile.

 

 
1 Yorum

Yazan: 14 Mart 2012 in aldımverdim

 

Etiketler: ,

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: