hediye çekilişlerim

Tuvalet Eğitimi kitabı hediye ediyorum

Yakında inşallah tamamen atlaycağım bu mevzuya.. Henüz hazırlanma aşamasındayım..bakınız ilk aşamalarım  ve aldıklarım http://loveandsmile.wordpress.com/2014/06/04/tuvalet-egitimine-dogru/

kitaptuvaletBu kitabı yeni aldım hemencecik yaladım yuttum. Sizlere birkaç yerinden de seçmeler yaptım aşağıda göreceksiniz.. Ayrıca kitabın tanıtımında şöyle diyor ;

Aşağıdakilerden biri veya daha çoğu çocuğunuzda varsa tuvalet eğitimi için bu kitabı okumalısınız.

Klozetten korkma, Sifon sesinden korkma

Çok kez sifona basmak isteme

Tuvalet kağıdından çok yaprak koparmak isteme

Yabancı yerlerde tuvalete gitmek istememe, Bezi bırakmak istememe

Tuvalete çiş/kaka yapamama, Klozetin dışına çiş/kaka yapma

Tuvalet kağıdını reddetme, El yıkamayı reddetme

 Okul veya evden birinde tuvaleti başarılı kullanıp diğerinde kullanmama

Ses, görüntü gibi bazı duyularda hassasiyet

Otizm, Asperger, hiperaktivite vb.

Ben kitapta daha çok yaşı büyük ve normal gelişim göstermeyen çocuklar için detay ve örnekler buldum. Tabi ki feyz alınacak ve ilgi çekecek noktalar da yok değil..

İşte benim seçmelerim; ( resimlerin üzerine tıklarsanız büyür ve daha rahat okursunuz )

KTP1 KTP2 KTP3 KTP4 KTP5 KTP6Gelelim hediye konusuna… bu kitabı tertemiz okudum ve alacağımı aldım. Bir takipçime hediye etmek isterim. Beni takip ediyorsanız istediğinize dair yorum yazın lütfen..Sosyal medyada duyurmak isteyen varsa duyursun memnun olurum..Sonucu 15 temmuzda açıklayacağım ve tabiki gönderim bana ait. 

şundan bundan

Çorap pastası:P

çorappastasıYıkanmış çamaşırları asarken salça olunca görev verdim. Çoraplarını kaloriferin üzerine diz diye..Ben veriyorum o gidiyor ben veriyorum çorabı o gidiyor… ben çamaşır asmaya devam.. sonra çamaşırlar bitti sepeti kaldırıyorum etrafımda dolanıyor şarkı söylüyor ” iyi ki doğdun Kubilay ” diye.. allallah diyroum nerden çıktı şimdi.. anne pasta üff diyor.. bir baktım ki kalorifere çorapları böyle koymuş düdük 🙂 🙂 çorap pastası yapmışşşş 🙂

* Bu yazı da birçok yazım gibi önceden otomatik ayarlanmış bir yazı… yayınlanırken biz Karamürselde olucaz .. teknoloci güzel şey 🙂

şundan bundan

Çünkü neden??!!

b2 b1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Büyüdüm büyüyeli en sevdiğim şeylerden biri çocuklarla muhabbettir.. Bebeklerin ve çocukların yarım yamalak konuşmaları, tepkileri, çıkardıkları sesler, cümleleri beni mest eder.. Ve şükür ki şimdi bunu oğlumla yaşıyorum. Keşke sık sık kayıda alabilsem yazabilsem ama tabi anı yaşamak adına bunu herzaman yapmak mümkün değil…

İşte dün akşam aramızda geçen konuşma 🙂

Tabağa semizotu yemeği koydum önüne verdim.

– Annee bu ne ?

– Semizotu canım

– Neden ?

– ( Hööö !! Mavi ekran 🙂 )  Anlamadım

– Çünkü  neden ?

Bızzztt ! benim devreler yandı tabi 🙂 🙂

Neden ve çünküleri saçma sapan kullanmasına çok gülüyorum.. Eşimle ona bazen söylemesi zor kelimeler söyletiyoruz. Daha doğrusu söyletmemize gerek yok biz ne söylersek ilginç o zaten kullanıyor mutlaka.. dün ” spekülasyon ” diye bağırdık gökayla.. o da tekrar etmeye çalışıyor bayıldık gülmekten..o da biz gülünce tabi daha da keyifleniyor 🙂 çok eğleniyoruuuuuuuuuuuuzzz 🙂

şunları söyletmeyi deneyim fındıklarınıza ..biz denedik çok komik oluyor 🙂

” telekominikasyon ” “refregirator ” “oh my god ” “3 tunç tas has hoşaf suyu ”  .. 🙂

sizin de aklınıza komik laflar gelirse lütfen yazsanıza deneyek bizim bıdıkta 🙂

aldımverdim, gezdimler

Salı pazarı gibisi var mı:)

CIMG4886Salı pazarı konusuna girmeden önce bu güzel defterimi yazmasam çatlarım….Bayılırım kırtasiyelik herşeye… Bunu bilen canım arkadaşım  bana bu harika kapaklı şeker defteri hediye etti çok mutlu oldum.. CIMG4891 CIMG4893

Salı pazarını hep duyardım ama gitmek nasip olmamıştı. Sağolsun arkadaşım Ulya ( modadabirkadın )erinmedi güzel bir kahvaltıdan sonra beni götürdü salı pazarına… ve ben bayıldım oraya… bir sürü de şey aldım. Hep çok istediğim püsküllü kırmızı bikini mesela 🙂 35 liraya aldım… havlular, Kubilayla eşime şorttu tişörttü vs.. kendime kedili siyah uzun elbise….vs ..Fiyatlar uygun, çeşit çok..bazı yerlerde kredi kartı da geçmesi harika en önemlisi. Para biriktirip gitmek tüm ihtiyaçları ordan uygun fiyata almak akıllıca.. Kubilay günlerdir benden Peppee deki Şila denen şu resimdeki bebeği istiyordu. Mağazalarda bakındım 25-30 arası birşeydi.. Şükür pazarda buldum 15 liraya aldım. Çok sevindi. Şimdi de Bebeyi al diyor Peppe nin kardeşi var ya..hay allahım yaaa bunun sonu yokki be üfff… her istediğini yapan bir ebeveyn değiliz..hayırı iyi biliyor.. ve inat etmiyor tutturmuyor.. işte bu yüzden de sürprizler yapmayı onu sevindirmeyi çok severim. Mesela doktor seti görmüştü haftalar önceydi istemişti almamıştım.. geçenlerde ucuza gördüm aldım allahım her dakka doktorculuk oynuyoruz ateş ölçüyor iğne yapıyor çok komik 🙂 Hemen Şila’ yı tedaviye aldı.CIMG4887

Bülent Ersoy yelpazem nasıl 🙂 gerçi bunu aldım pazarda..ama sonra daha harikalarını görmiyim mi pişman oldum vallahi…bin kat güzelleri var pazarda.. 1,5-5 lira arası değişik yelpazeler var..

Bekle beni Salı pazarıı yine geleceğiiiimmm hey sen Trendyoldu Markafoniydi kenara çekil artık 🙂 pabucunuz dama atıldı.Yaşasın pazarlaaarrrr 🙂

hediye çekilişlerim

Kitabı kazanan…

” Yeşil Karanlık “ adlı kitabı okuduktan sonra hediye etmek istedim.. yazı şurda http://loveandsmile.wordpress.com/2014/06/20/okudum-hediye-edeyim-diyorum/

Katılım o kadar çok olmuş ki çekilişi yaparken feci zorlandım 😛 🙂 🙂 Beklesem mi diye düşündüm ama sözümde durayım dedim kaç kişi olursa olsun…kısmet..

2 kişi arasından kazanan ” Kaloglu ”  🙂 tebrik ederim.. kitabı gönderiyoruumm…

hediye çekilişlerim, kitaplık

okudum…hediye edeyim diyorum..

kitap

“Yeşil Karanlık” Anya Seton’ un kitabı… Bir roman.. içinde reenkarnasyon var…aşk var.. tarih var.. din var…16.yy kraliyet zamanı…..

Cep telefonuyla çektiğim fotoğrafı pek bir tuhaf çıkmış.. Bu minik ve kalın kitabı biraz atlayıp hoplayarak okudum. Çünkü bazen çok fazla uzattı bana göre ve çok fazla isim vardı.. Yok Sir şu yok düşes bu… ama çok da merak ettiğim için katlandım 🙂 çünkü bu aşk nasıl sona erecek kıza noldu falan derken okutuyor kendini….Benim gibi hiperaktif olmayan rahat vakti olan biri için tadı çıkarıla çıkarıla okunabilir aslında..

Bu kitap bana hediye gelmişti.. Ben de birine hediye etmek isterim .. 23 haziran pazartesi sabah yorum yazanlar arasından bir kişiye kitabı hediye edeceğim…mail adresinizi yazmayı unutmayın…  Blogumdan ilk bir hediye verişim bu arada.. ilki şartsız şurtsuz olsun istedim 🙂 neticede el değmiş bir kitap 🙂

bilmece bulmaca tekerleme..vs

Bilmece bulmaca…

blog

Ne zamandır bu kategoriye birşey yazmamışım.. Bu kategoriyi ileride oğlumla oynamak, ona sormak için hazırladım. Tabi takip edenlere de faydası olursa ne mutlu bana 🙂

İşte yeni bilmeceler; ( tabi ki ordan burdan alıntı bunlar )

*

Ayağımla basınca kırt kırt eder,
Güneşi görünce eriyip gider. (Kar)

Şekere benzer tadı yok,gökte uçar kanadı yok. (Kar)

Kıştan kaçmaz,yaprağı uçmaz. (Çam ağacı)

Ne kanı var ne canı,beş tanedir parmağı. (Eldiven)

Duruşu ömür,gözleri kömür
Soğuk dondurur sıcak öldürür. (Kardan adam)

Kışın yatar,yazın kalkar. (Soba)

Ne ağzı var ne dili konuşur insan gibi. (Mektup)

Biz onu görürüz o bizi görmez,O konuşur dinleriz.
biz konuşuruz dinlemez (Televizyon)

Konuş deyince konuşur,sus deyince susar. (Radyo)

Burda bağırsak,orda duysak. (Telefon)

Her gün yeniden doğar,dünyaya haber yayar. (Gazete)

Kulağını büktükçe ağzı sulanır. (Musluk)

Ağzı var odun yutar,bacası var duman tüter. (Soba)

Dört ayağı var canı yok, ayağını kessen kanı yok. (Masa)

Bakınca görünürsün,kaçınca silinirsin. (Ayna)

Çıt der,ateş çıkar. (Kibrit)

Aşağı iner tıkır tıkır,yukarı çıkar şıpır şıpır. (Kova)

 

aldımverdim, kitaplık

Cin Ali kitaplarımmmm..

CIMG4836 CIMG4837 CIMG4838 CIMG4839

Bilen bilir, hatırlayan hatırlar, okuyan okur 🙂 Çocukluğumun kitabı Cin Ali.. Kitapyurdundan aldım. Çok memnunum kitapyurdundan bu arada söyleyeyim…11,55 liraya. O kadar sevindirdi ki kendime bu hediyem. Tamam Kubilay’ ın kütüphanesi için aldım bahanesine sığındım itiraf ediyorum. Ya evet ona da göstermek çok istiyorum ama o düdüğe şimdi versem bu 10 kitabı helak eder 🙂 o yüzden birazcık daha büyüsün göstericem bu çöp adamları :)şimdiki çocuk kitapları o kadar harika ve çeşitli ki..resimler, çizimler, öyküler… benim zamanımda cin ali vardı..ayşecik mi ayşegül mü ne biraz da onu hatırlıyorum…. iyi ki kitap diye bir şey var…  

şundan bundan

Dirty works deneyimi..

CIMG4834Arkadaşım hediye etti bu ikiliyi.. Daha önce bu markanın ürününü kullanmamıştım. Ama mağazalarda görmüş dış görünümü hoşuma gitmişti. 2 kez denedim. Çok memnun kaldım. Banyoda vücut peelingi gibi ıslak vücuda uygulanan scrub çok çok güzel. Masaj yapıyor gibi. Tabi ben güzel bir lifle beraber kullandım bu ürünü. Bence özellikle bacaklardaki kıl batıklarına iyi geleceğini düşünüyorum..2 defadır sanki faydası oldu gibi..Sonrasında da kremi sürdüm..ben çok bilgili değilimdir bu konularda yok butterıydı yok losyonuydu…krem işte 🙂 sanırım butter olunca adı üstünde daha yağlı oluyor  dimi…neyse kokusu çok güzel..cilt yumuşacık oluyor. Çok memnunum.. İyi ki hediye etmiş canım arkadaşım..mumcuk okuyorsa beni 🙂

şundan bundan

Böyle kurufasulye yenir mi:)

CIMG4830 CIMG4831

2,5 yaş civarı çocuk kısmısının iştahı dengesiz olabilir dedi doktorumuz..çoook doğru.. bundan 3-4 gün öncesine kadar iştahsızlığı beni çok üzüyordu..oysa normalde iyiydi..sonra yine 3-4 gündür harika yiyor akşamları… demek ki neymiş hemen az yedi mi telaş etmemek bunalımlara sürüklenmemek gerekirmiş.. Burdan en çok Kubilay’ ın babasına seslenmek istiyorum tabiki.. Bunu anneler yapar genelde bizde de babamız yemiyor diye bunalıma giriyor 🙂 neyse dün akşam bir etli kurufasulye ve makarna yiyişi var ki mest olduk..bu fotoğraflar normal giyinik yedikten sonra üstünü çıkarıp bu sefer benim sandalyeme oturup tekrar didikleme kareleri… yanında da 1 kase tavuklu mercimekli çorba içti. Alllahhıııımmmmm şükürler olsun iştah döndü… Tahtalara vurayım durun 😛

şundan bundan

Padılcan :)

Herşeyi yerim genelde..yemek seçmem.. bir tek patlıcan yiyemem.. Aşağıdaki patlıcan kebabı eşimin sık yaptığı bir yemek..Bu sefer fotoğrafını çekmiş.. O kadar beğeniyor ki kendi yaptıklarını 🙂 dedim çekmiş bari bloguma koyayım 🙂

Tarifini eğer blogumu okuyorsa yorum kısmına yazsın isteyen yapar 🙂

Ve son cümlem;

” Yemek yapan koca candır ”  🙂

pat

bayıldım, Kalpler

Çiçek, yaprak sevmece..

Fotoğraf1121 Gelincik çiçeği en sevdiğim çiçektir. Teller ardına hapsolmuş nazlı çiçek.. Gelincik gördüm mü hemen fotoğraflayasım gelir daima.. cep telefonuyla çektim bu yüzden pek güzel olmadı ama olsun..

Fotoğraf1125

Kalpli yaprak..tam benlikti görür görmez fotoğrafladım… yaprakları pek severim..hele kırmızılı morlu yapraklara bayılıyorum. Tabi ki asla koparmam ama incelerim severim mümkünse fotoğrafını çekerim 🙂 Kubilay da benim gibi bazen öper yaprakları 🙂