RSS

Kategori arşivi: gezdimler

Yalova Atatürk Köşkü

20170218_14540620170218_145434Geçen haftasonu Yalova’ da termal bir oteldeydik. Yakındaki Atatürk Köşkü’ ne Kubilay’ ı götürmemek olmazdı. O da zaten Atatürk lafı geçince çok meraklanıyor heyecanlanıyor. Köşkün çevresinde düzenlemeler vardı. Çevre biraz pasaklıydı o yüzden sanırım… Köşk çok soğukdu Kubilay’ ın beresi o yüzden çıkmadı 🙂 Atatürk’ ün çalışma masası arkadaki ve telefonu.20170220_104356-120170220_104330

Broşürden aldım bu kareleri. Üzerine tıklarsanız daha net olur.

Sabiha Gökçen’ in dolabına bayıldım adeta..Beyazı benim olsun isterdim.

20170218_14570920170218_145302 20170218_145316

 

 

 
Yorum yapın

Yazan: 24 Şubat 2017 in gezdimler

 

Etiketler: , , , , ,

Darıca Hayvanat Bahçesindeydik..

ahayvanatHava çok soğuktu. Kubilay’ ın tişörtünü bere yaptım kafama.. Allahtan oğlanı sıkı giydirmiştik. Maalesef bakımsız pisti 😦 İnşaat falan vardı umarım daha da güzelleştirip şartları iyileştirip hayvanlar için daha çekici sağlıklı hale getirirler.. Havadan sebep hızlı bir tur yaptık. Ben en çok zürafayı ve penguenleri görmeyi sevdim. Kubilay’ ın  ise o kadar hayvan arasında şaşkınlık geçirip nida attığı tek hayvan neydi 🙂  ” aaaaaaaaa ineeek ! ” 🙂 🙂 çok güldük Gökay’la. Kurt’tan çok korktu çünkü uluyor gibi sesler çıkarıyordu. Bir de gözümüzün önünde ince gagalı bir leylekimsi kuş küçük bri çocuğun burnunu kıtladı 😦 hepimiz telaş ettik çok üzüldük tabi Kubilay’ da korktu. Aşağıdaki çarpışan arabadaki gülüşümüzün hemen arkasından kötü şeyler oldu. feci çarptık. Ben bacağımı sakatladım Kubilay’ da dudağını direksiyona çarptı. Ahhh salak kafamız. ısrar etti diye bindik oysa tehlikeli bir şey tereddüt etmiştik keşke binmeseydik. Şükür dişi kırılmadı. Hemen dondurma aldık ensevdiği şey çikolatalı dondurma.. buz koyamayacağım için hemen dondurma yedirdik.. kolay kolay ağlamaz Kubilay düşünce falan.. çok ağladı belli canı çok acıdı 😦 ahayvanat2

İnsanoğlunun biri pet şişe atmış suya… kelime bulamıyorum … Umarım bir dahaki gidişimizde ortam daha iyi olur bizden çok onlar için… bu arada merak edenler için link burda http://www.farukyalcinzoo.com/ahayvanat3

 
2 Yorum

Yazan: 20 Nisan 2015 in gezdimler

 

Etiketler: , , , , ,

Legabebe ve Newschool etkinliği…

alegabebe1Yahooda emzirme grubunda sevgili Gamze ( Legabebe )’ nin düzenlediği etkinlik duyurusunu görünce katılmak istedim Kubilayla. New School Ataşehir’ e gittik cumartesi günü. Kubilay çok keyif aldı zor ayrıldık ordan. Ben de keyifliydim çünkü oldum olası anaokulu ortamlarını böyle etkinlikleri çok çok severim. Defalardır burda söylemişimdir. Zaten ben anaokulunda çalışmak böyle işlerle uğraşmak çok isterdim. Gel gör ki kader beni masa başı işe verdi 🙂 neyse geleim bu güzel etkinliğe.. gerçi resimler konuşuyor fazla söze gerek yok. Ortam harika, Gamze ve diğer çalışanlar güleryüzlü, ilgili, pozitif, etkinlik eğlenceli… daha ne olsun…

Renkli pirinçlerle oynandı, hamur yapıldı, balonlarla fırçalarla boyalar yapıldı.. Etraftaki mutfak oyuncakları ise Kubilay’ ın favorisiydi. Okulu çok beğendim. Çok şükür oğlumuzun okulundan memnunuz ( Boğaziçi Park Soyak ‘ a gidiyor 20 aylıktan beri ) Böyle güzel alternatiflerin olduğunu bilmek ve düzenlenen etkinliklerine katılmak çok mutlu etti ve edecektir. Okulu çok beğendim..incelemek isterseniz linki burda http://www.newschool.com.tr/

Ayrıca tekrar Legabebe Gamze’ ye de çok teşekkürler 🙂 İlgisi sıcaklığı neşeli etkinliği için.

Legabebe’ yi merak ediyorsanız blogu burda http://legabebe.com/

Aktivite demişken asıl heyecanla beklediğim canımın içi biricik dostum Ulya’ nın 23 nisandaki mutfak atölyesi.. https://www.facebook.com/cocukatolyesinet/photos/a.320994524763072.1073741829.287517078110817/354130498116141/?type=1&theater  bu ayrı bir yazı konusu tabiki….

alegabeb3 alegabebe2

 

 
2 Yorum

Yazan: 20 Nisan 2015 in gezdimler, oyun, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , ,

Mamut Art 2015 gezimiz…

Kubilay’ ın ilk sergi gezmesi Mamut Art  … 🙂

MAMUTARTKUBİLAYŞÜPHEYeni sanatçılar için yapılmış güzel bir proje Mamut Art. Benim canım dostum Deniz sayesinde haberim oldu. Çünkü Deniz’ in sevgili nişanlısı Arif’ in bu sergide eserleri vardı.

Mamut Art ile ilgili detaylı bilgiler, görseller bu adreslerde

http://www.mamutartproject.com/tr/AboutUs

https://www.facebook.com/MamutArtProject

https://twitter.com/mamutartproject

Şimdi gelelim bizim Mamut Art maceramıza 🙂

Öncelikle vesile olan Arif ‘ in eserleri ve konuyla ilgili yazdıklarını eklemek istedim.

CIMG7156 CIMG7157 mamut arif yazı

çok etkilendiğim eserlerden biri…

mamut silah eser2

Kubilay’ ın peşinden koşarken çok kaliteli fotoğraflar çekip, notlar alamadım tabi.

mamut bşr varmışÖzgür Akpınar’ ın ” Bir varmış Bir yokmuş ” tablolarını çok beğendim. Hüzünlendirdi beni o ayrı.. mamut taşlar mamuteser mamuteserler

Çektiğim,etkilendiğim  fotoğraflardan ortaya karışık yaptım fakat eser sahiplerini not almamışım ki 😦

Sergide kendine arkadaşlar buldu. Tan ve Jasmin. Koşturdular 🙂 bazen elele bazen arka arkaya 🙂 Sanat da bir yere kadar dediler bizden bu kadar dediler 🙂

mamut sergi arkadaşlarıkubi mamutart kubilay

 

 

 
8 Yorum

Yazan: 30 Mart 2015 in gezdimler

 

Etiketler: , , , , , ,

gezdik tozduk..sıra ameliyatta

börekAnneyle börek yapmaca… yamuk yumuk börekler gizlice düzeltilmece..

balık kızartmacaBabayla balık kızartmaca… Poz ver deyince sahte gülüş yapmaca 🙂 2015-01-18-608

CIMG6728 timsahnerdeFloryadaki Akvaryum’ a gittik. Çok hoştu. Kesinlikle görülmesi gerek. yine gitmek çok isterim. Pahalı tabi. Bir kişi 35. aile indirimleri varmış. Ben sağolsun bademlebuduk blogundan indirim kuponuyla gittim ( http://www.bademlebuduk.com/2015/01/istanbul-akvaryum-gezimiz-ve-indirim.html )

 Orman kısmında timsah varmış göremedik, sorduk görevliye dedi ki oralardadır saklanıyordur.. aneeyy karşımıza çıkar mı acep diye hem tırstık hem güldük 🙂 Köpekbalıklarına sempatisi olan oğlum pek mutluydu onları izlemekten.

CIMG6750 CIMG6752 CIMG6765 CIMG6783Akvaryum sonrası Hava Müzesine gitmece, uçaklara bakmaca, içine girebilmek için yetkilelere yalvarmaca, reddedilmece, açık tankımsı bişi bulmaca ve ona girmece 🙂

Bu güzel karelerden sonra bizim için tatsız ama hayırlı olmasını dilediğim konumuz var. Kubilay 26 ocak pazartesi sabah ameliyat olucak. Ümraniye Hisar Hastahanesinde. Geniz eti alınıcak, bademcikler küçültülecek ve kulaklara tüp takılacak. Heyecanlıyız, endişeliyiz. Olumlu düşünüyorum inşallah çok faydası olucak oğlumuza.. Narkoz alacağı için endişeliyiz. Umarım rahat geçer ve uyandığında da sıkıntı yaşamayız… Bu konuda bilginiz, önerileriniz, dilekleriniz varsa yazarsınız dostlar….

 
10 Yorum

Yazan: 21 Ocak 2015 in gezdimler, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , , , ,

Ocaklı tatili ve…

Anneanne- Oğul Erdek tatilimizi nihayetledik. Tatile gitmeden önce ;

1- Anne-oğul arkadaşımda yatıya kalmacalık yaptık..Kerem ve Kubilay çok eğlendiler. Bazen oyuncak/kitap kavgasına tutuştular, bazen zıplama ve birbirinin üstüne atlama oyunları oynadılar. Çok keyifliydi. İşte iki komik an 🙂 CIMG5638 CIMG56442 – Arkadaşımın oğlunun doğumgününe gittik. Palyaço çocukların yüzlerini boyarken ben de kedi olmak istedim 🙂 çok eğlendik ailecek… İyi ki doğdun Yiğiiiittttttttttttttttt 🙂 Fotoğraf1355CIMG5691Gelelim tatile.. Ocaklı ( Erdek ) beldesinde Sanem Otel’ de kaldık. Küçük şirin bir otel. Beklentimin yüksek olmadığı bir beldeydi Ocaklı.. dolayısıyla otelimizde orta kararda bir oteldi. Çalışanlar saygılı güleryüzlüydü. Yemekler az çeşitli olsa da salatalar ve zeytinyağlılar bize yetti. Ben zaten kolay beğenen, memnun olan bir insanımdır. Annem ve oğlum mutluydu. Dolayısıyla ben de keyifliydim.. Deniz çok güzeldi bizim otelin önünde.. ilerilere yürüdüğümde çok yosunlu olduğunu gördüm ama şükür bizim yer temizdi.. balıklar görünüyordu heryerde.. hani kum rengi balıklar… dalga sıfır. tabi Kubilay çook mutlu oldu.. cesurca alıyor başını gidiyor. ilk girdiğinde sürekli “anne ben korkmuyorum çünkü dalga yok” diye kendi kendine söylendi durdu 🙂 Havuzda da çok oynadı. Büyüklerin tarafına girmek çok istedi bir kere izin verdim simitle 🙂 çünkü ben boyumu geçen yere giremiyorum da 🙂 babası da yok çocuğu sokamadım…malum 150 lerdeyim havuz da 160 dı 🙂 ama oğlum benden cesur çıktı o ayrı …  CIMG5732   CIMG5848 CIMG5903 CIMG5904 CIMG5914Çok çocuk vardı otelde.. Bu da Kubilay için çok iyiydi. Çok hareketliydi çok peşinde koşturdu beni.. Haşin çocukla haşin narin çocukla narin oldu. Haşin çocuk resimdeki Kemal 🙂 hem seviştiler hem didiştiler 🙂  Narinler ise resimdeki şirin kızlar.. onların yanında daha sakin daha narindi oğlum 🙂CIMG5801

Ben o kadar çocuklarla oynadım ki…. bir ara çocuklardan birinin anneannesi yanıma geldi bana “siz öğretmen misiniz” diye sordu.. öğretmene benziyormuşum 🙂 mutlu oldum… çocuklarla iyi anlaşırım her zaman…ve çok oynarım…

Bu kırmızı uçan şey sanırım helikopter böceği… görür görmez fotoğrafını çektim.. tabi amatörden de amatör bir fotoğrafçekerim orası ayrı:) CIMG5746

Bu arada tuvalet mevzunu hallettik… daha gitmeden kakasını hiç korkmadan sıkılmadan yapmaya başladı.. tatilde de rahatça söyledi ve yaptı ordaki tuvalete.. merdivenli adaptörü götürmedim otele.. pepeeli küçük oturma adaptörünü yanıma aldım.. fakat gezerken restoranlada falan adaptör falan almadık kendisi oturdu bende tuttum ve yaptı tuvaletini.. çok mutlu oldum her koşula uymasına…ender zamanlarda oyuna dalarsa çiş kaçırdığı oluyor… bu da normal zaten…

Otobüsle dönerken yolda sıkıldı ama şükür şirin ikiz kızlara takıldı da oyalandı 🙂 CIMG5923

ve son olarak bu da bendeniz örümcek anne 🙂  Fotoğraf1371

 

 

 
Yorum yapın

Yazan: 19 Ağustos 2014 in gezdimler, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , , ,

Tatil dönüşü…

CIMG5074 CIMG5104Öncelikle  söylemek isterim..fotoğraflara tıkladığınızda büyük hallerini görebilirsiniz

1 haftalık tatil bitti.. Arabayla gittik..Giderken lastiğimiz patladı büyük kaza tehlikesi atlattık moralimiz bozuldu.. Antalyada tüm lastiklerimizi değiştirmek zorunda kaldık…

Fotoğraf1191 Fotoğraf1196neyse.. Side Arcanus oteldeydik. Oteli çok beğendik.. Yemekleri, animasyonları, havuzu,denizi vs vs.. Kubilay çok mutluydu.. Yemekte ne istiyorsa serbestti..yaşamında yemediği çikolatayı yedi 🙂 tabi yemeklerini de yedi şükür.. her akşam mini discoda dansetti 🙂 Sihirbaz gösterisi, balon show…vs

Fotoğraf1244CIMG5137 CIMG5139 CIMG5205 CIMG5210 CIMG5221 CIMG5243 CIMG5275 CIMG5286 CIMG5297 Denizden tırstı biraz daha çok havuzdaydı..2 çocuklu bir aileyle tanıştık. Oğullarıyla pek sevdiler birbirlerini 🙂 fotoğraftaki hallerinden anlaşılıyordur 🙂CIMG5339Bendeniz paraşütle deniz üstünde sefa yaptım…tırstım mı başta evet tırstım.. baksanıza giderken kurbanlık koyun gibi bakmışım görevli çocuğa 🙂 hiç tırsıcak bişi yokmuş.. çok rahat ve çabucak oldu bitti 🙂 Daha çok şey yazardım ama işlerim çooook işe dönmeliyim….herkese neşe dolu bir hafta diliyorum..CIMG5369 CIMG5399

 
1 Yorum

Yazan: 14 Temmuz 2014 in gezdimler, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: