izledimler

Free Guy ve Yaşasın Sinemaaaaa

Beni tanıyanlar bilir sinemayı sinemada izlemek benim için çok çok kıymetlidir. Beni en çok mutlu eden şeylerdendir sinemada film izlemek. Adeta terapidir bana. Pandemi sebebiyle sinema sektörü de epey sıkıntı yaşıyor.

Ryan Reynolds’ ı severim. Deadpool ile gönlümü çalmıştır kendisi. Surat ifadesi bakışları mimikleri sırıtışı bana hep komik geliyor. Filme de açıkçası o var diye gittim zaten. İyi ki de gitmişim. Eğlenceliydi. Özellikle dijital oyunlara meraklıysanız size daha da eğlenceli gelecektir film.

Filmdeki bazı sürpriz anlar da süper olmuş. Spoiler vermemek için susuyorum 🙂 izleyin ve görün.

Filmin amacı ne mi.. Kendini tekrarlamak, zincirini kırmamak, hayatta etkisiz eleman olmak mı olmamak mı sorunsalı var filmde. Film süperenzo olmamakla beraber izletiyor, eğlendiriyor, oyunla beraber canlı hayatı karıstıran sahneler de cok keyifli.

“Free Guy ve Yaşasın Sinemaaaaa” için 3 yorum

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)