RSS

okudum…hediye edeyim diyorum..

20 Haz

kitap

“Yeşil Karanlık” Anya Seton’ un kitabı… Bir roman.. içinde reenkarnasyon var…aşk var.. tarih var.. din var…16.yy kraliyet zamanı…..

Cep telefonuyla çektiğim fotoğrafı pek bir tuhaf çıkmış.. Bu minik ve kalın kitabı biraz atlayıp hoplayarak okudum. Çünkü bazen çok fazla uzattı bana göre ve çok fazla isim vardı.. Yok Sir şu yok düşes bu… ama çok da merak ettiğim için katlandım 🙂 çünkü bu aşk nasıl sona erecek kıza noldu falan derken okutuyor kendini….Benim gibi hiperaktif olmayan rahat vakti olan biri için tadı çıkarıla çıkarıla okunabilir aslında..

Bu kitap bana hediye gelmişti.. Ben de birine hediye etmek isterim .. 23 haziran pazartesi sabah yorum yazanlar arasından bir kişiye kitabı hediye edeceğim…mail adresinizi yazmayı unutmayın…  Blogumdan ilk bir hediye verişim bu arada.. ilki şartsız şurtsuz olsun istedim 🙂 neticede el değmiş bir kitap 🙂

 
 

Etiketler: , , , , , , ,

8 responses to “okudum…hediye edeyim diyorum..

  1. april

    20 Haziran 2014 at 13:28

    şansımı deneyim dedim 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    20 Haziran 2014 at 13:31

    harikasın…bayılıyorum yorum yazmana canım sadık okur arkadaşım benim 🙂 bol şans 🙂

    Beğen

     
  3. kaloglu

    20 Haziran 2014 at 20:14

    Kitabi ben kaparim belki 😦

    Beğen

     
  4. nihal baysal

    24 Haziran 2014 at 10:29

    çekiliş yapıldı iş bitti ama sembolik bir yorum bırakayım dedim. ya ben nasıl kaçırdım sevgili arkadaşımın çekilişini.

    Beğen

     
  5. love and smile

    25 Haziran 2014 at 08:27

    ühüü Nihal evet yaaa 😦 sadece 2 kişi katıldı pek üzüldüm vallahi… yine yapıcam ama 🙂

    Beğen

     
  6. nihal baysal

    26 Haziran 2014 at 01:11

    ona katılacam ama süreyi azcık uzun tutsan olmaz mı

    Beğen

     
  7. love and smile

    26 Haziran 2014 at 08:11

    Nihaaall kesinlikle uzun tutucam çok haklısın…ilkin getirdiği heyecan saçmalaması diyelim 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

