RSS

Çorap pastası:P

28 Haz

çorappastasıYıkanmış çamaşırları asarken salça olunca görev verdim. Çoraplarını kaloriferin üzerine diz diye..Ben veriyorum o gidiyor ben veriyorum çorabı o gidiyor… ben çamaşır asmaya devam.. sonra çamaşırlar bitti sepeti kaldırıyorum etrafımda dolanıyor şarkı söylüyor ” iyi ki doğdun Kubilay ” diye.. allallah diyroum nerden çıktı şimdi.. anne pasta üff diyor.. bir baktım ki kalorifere çorapları böyle koymuş düdük 🙂 🙂 çorap pastası yapmışşşş 🙂

* Bu yazı da birçok yazım gibi önceden otomatik ayarlanmış bir yazı… yayınlanırken biz Karamürselde olucaz .. teknoloci güzel şey 🙂

 
2 Yorum

Yazan: 28 Haziran 2014 in şundan bundan

 

Etiketler:

2 responses to “Çorap pastası:P

  1. Sinem

    28 Haziran 2014 at 22:29

    Seniotomatikçi seni ! Çok tatlı ya bu Kubi!

    Beğen

     
  2. nihal baysal

    29 Haziran 2014 at 01:37

    iyiki doğdun yapmak hiç aklına gelirmiydi? ne kadar oluşturucu çocuk bu böyle maşallah

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
