RSS

Salı pazarı gibisi var mı:)

25 Haz

CIMG4886Salı pazarı konusuna girmeden önce bu güzel defterimi yazmasam çatlarım….Bayılırım kırtasiyelik herşeye… Bunu bilen canım arkadaşım  bana bu harika kapaklı şeker defteri hediye etti çok mutlu oldum.. CIMG4891 CIMG4893

Salı pazarını hep duyardım ama gitmek nasip olmamıştı. Sağolsun arkadaşım Ulya ( modadabirkadın )erinmedi güzel bir kahvaltıdan sonra beni götürdü salı pazarına… ve ben bayıldım oraya… bir sürü de şey aldım. Hep çok istediğim püsküllü kırmızı bikini mesela 🙂 35 liraya aldım… havlular, Kubilayla eşime şorttu tişörttü vs.. kendime kedili siyah uzun elbise….vs ..Fiyatlar uygun, çeşit çok..bazı yerlerde kredi kartı da geçmesi harika en önemlisi. Para biriktirip gitmek tüm ihtiyaçları ordan uygun fiyata almak akıllıca.. Kubilay günlerdir benden Peppee deki Şila denen şu resimdeki bebeği istiyordu. Mağazalarda bakındım 25-30 arası birşeydi.. Şükür pazarda buldum 15 liraya aldım. Çok sevindi. Şimdi de Bebeyi al diyor Peppe nin kardeşi var ya..hay allahım yaaa bunun sonu yokki be üfff… her istediğini yapan bir ebeveyn değiliz..hayırı iyi biliyor.. ve inat etmiyor tutturmuyor.. işte bu yüzden de sürprizler yapmayı onu sevindirmeyi çok severim. Mesela doktor seti görmüştü haftalar önceydi istemişti almamıştım.. geçenlerde ucuza gördüm aldım allahım her dakka doktorculuk oynuyoruz ateş ölçüyor iğne yapıyor çok komik 🙂 Hemen Şila’ yı tedaviye aldı.CIMG4887

Bülent Ersoy yelpazem nasıl 🙂 gerçi bunu aldım pazarda..ama sonra daha harikalarını görmiyim mi pişman oldum vallahi…bin kat güzelleri var pazarda.. 1,5-5 lira arası değişik yelpazeler var..

Bekle beni Salı pazarıı yine geleceğiiiimmm hey sen Trendyoldu Markafoniydi kenara çekil artık 🙂 pabucunuz dama atıldı.Yaşasın pazarlaaarrrr 🙂

 
11 Yorum

Yazan: 25 Haziran 2014 in aldımverdim, gezdimler

 

Etiketler: , , , , , , , ,

11 responses to “Salı pazarı gibisi var mı:)

  1. Sendeincel

    25 Haziran 2014 at 10:17

    Benim kızım büyüdü de pepee’den kurtulduk 🙂 Darısı başına . Bu arada çok tatlı Allah bağışlasın

    Beğen

     
  2. love and smile

    25 Haziran 2014 at 10:31

    Sendeincel 🙂 teşekkür ederim.. kızına da sağlıklı bir ömür diliyorum

    Beğen

     
  3. emelpinar

    25 Haziran 2014 at 10:33

    her pazarı çok severim, salı-çarşamba fark etmez bana pazar olsun yeter. Bende neler aldım biliyorsun:))
    Güle güle kullan-ın.

    Beğen

     
  4. love and smile

    25 Haziran 2014 at 10:39

    Yaşasın pazar kardeşliği o zaman emelpınar 🙂 sağol

    Beğen

     
  5. nihal baysal

    26 Haziran 2014 at 01:12

    ben de istiyorum pazar gezmesi çok sverim ben yaaa ma çocuklarla olmuyor .

    Beğen

     
  6. Sinem

    26 Haziran 2014 at 04:58

    Salı Pazarı hayranlarından biri de benim. İstanbula her gelişimde İstinye Parka filan değil oraya giderim. İstanbulun pazarları bir nimet. Tadını çıkar tatlım. Ulya Hanımla demek kulaklarımı çınlattınız. Çok mutlu oldum. Kavanoz fikri çok işe yarıyor. Bundan sonra daha fazla DIY paylaşacağım. Eminim sevsiğin fikirler çıkacaktır. İstanbula ben gelirsem muhakkak buluşalım eğer sen Ankaraya gelirsen de. Öpüyorum. Kubi de maşallah almış başını gitmiş. Boy atmış çok.

    Beğen

     
  7. love and smile

    26 Haziran 2014 at 08:08

    Nihal ; çocukla zor evet..yoruluyorlar sıkılıyorlar ayrıca kalabalıkta eğer yürüyorsa kaybolma tehlikesi de var allah kourusun.. en güzeli briine emanet edip kısıtlı zamanla da olsa öyle gidebilmek..şükür benimki kreşteydi iyi oldu
    Sİnem ; Paylaşımlarını bekliyorum… inşallah Ankaraya gelirsem mutlaka ararım lütfen sen de ara beni.. Kubilay büyüyor…zaman hızlı 🙂

    Beğen

     
  8. Gülşah

    26 Haziran 2014 at 10:36

    Bursa nın pazarlarıda harikadır beklerizzzzzz

    Beğen

     
  9. love and smile

    26 Haziran 2014 at 11:19

    Gülşah başka şehirlere gittiğimde pazar görünce deliririm çok girmek isterim eşim kızar giremeyiz 🙂
    İnşallah bri gün kısmet olur 🙂
    teşekkür ederim yorum yazdığın için 🙂

    Beğen

     
  10. neriman

    27 Haziran 2014 at 01:26

    Aman Allahım ne kadar büyümüş, maşallah. Yaa benim kızın okul koşuşturmasından blog okur-yazarlığına ara vermiştim ne ara bu kadar büyüdü? Sen nasılsın?

    Beğen

     
  11. love and smile

    27 Haziran 2014 at 08:48

    Nerimaann iyi ki yazdın epeydir yoktun..yine yaz yine gel 🙂 ben de hayat gibi bazen iyi bazen kötüyüm..karmaşık 🙂 ama iç huzurlu…sen de yaz bloguna az da olsa..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
