RSS

Tuvalet eğitimine doğru..

04 Haz

Bu sabah saat 6 ya 10 var.. “ Anneee “ Annneee” “ Anneee çişim geldi “ diye seslendi. Dedim heralde yine yatağa işedi sonrasında söylüyor. Çünkü bu aralar gece veya evdeyken bezi istemiyor çıkarıyor.. Ama etrafa kaçırıyor hep. Konuşuyoruz tatlı tatlı anlatıyoruz… Zorlama, kızma, ısrar, baskı yok. Arabalı, köpekli vs şirin kilotlar aldık.. Bir giyiyor bir giymiyor… O da haklı kafası salça oldu.. bir bezliyoruz bir bezlenmiyor falan.. Benim işten izin almam ve kesin bezi bırakma çalışmasına başlamam lazım.. Sonrasında da kreş devam edecek zaten.. Ama başlangıcı kesinlikle ben yapmka istiyorum. Bu yüzden de belki yavrum hazır ama ben hazır olamıyorum.. Peppee li bir tuvalet adaptörü aldık. Arada oturuyor.. bir iki kez sabah erkenden tuttum ve yaptı.. ama hiç kendisi çişim geldi diyip çiş yapmamıştı tuvalete.. İŞte bu sabah bir ilk.. J Mutluyum J O da mutlu oldu belli ki.. Çünkü “ Ben abi oldum dimi “ Ben tuvalete yaptım dimi “ bu ara dimileri meşhur..öyle şeker ki.. Ben yere yapmadım dimi buraya yaptım diye epey kendini onayladı güldü J Sonra tuvalet kağıdıyla pipisini sildi. Klozete attı sifonu çekti.. Sifon çekmeyi seviyor..Sonra tabi kreşe giderken bezledik..

Adaptörü ilk aldığımızda oyuncak yaptı onu o zaman çekmiştim bu fotoğrafı ..

 Fotoğraf1054 

 

Bu arada yeni bir adaptör aldık ama kesin başladığımızda kurucaz… ayaklı rahat etsin diye.. hem de kendi kendine güvenli otursun diye

Gitti gidiyordan aldım..TUVALET

Birkaç da kitap alıcam bu konuyla ilgili..

Sizin de tavsiyeniz varsa kitap veya bilgi olarak yorum yazarsanız sevinirim..

 
12 Yorum

Yazan: 04 Haziran 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , ,

12 responses to “Tuvalet eğitimine doğru..

  1. nihal baysal

    04 Haziran 2014 at 22:58

    lulu tuvalet eğitimi kitabı çok iyi bence bir bak sevebilirsin mikadodan

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    05 Haziran 2014 at 08:20

    Nihal; Hemen bakınayım..fiyatı uygunsa alırım mutlaka ..çok sağol

    Beğen

     
  3. emelpinar

    05 Haziran 2014 at 09:55

    onun için ne büyük bir adım bu.
    Kafası karışacak, utanacak, sıkılacak belki ama yapacak,sende sıkma sakın canını. Herşey zamanı gelince, tıkır tıkır yerli yerine oturuyor. Hepsi büyüyor olmasının güzel tarafları aslında. Kolay gelsin ikinizede. Alp in bu yaşları geldi aklıma da, nasış geçiyor zaman hızla.

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    05 Haziran 2014 at 10:20

    Emelpınar : Çok sağol..Zaman hızlı sakince uyum sağlamalı 🙂

    Beğen

     
  5. Aynur çoban

    05 Haziran 2014 at 17:52

    Nehir ve Irmak 2,5 yaşındayken cuma günü, karşıma oturttum onları pazartesi günü yani üçüncü gün bezimizi çıkartıcaz ve bir daha kullanmıycaz dedim. Pek bi mutlu oldular… Hopladılar, zıpladılar. Cumartesi sabah bugün mü diye sordular hayır yarın değil öbür gün dedim. Pazar günü sabah yine sordular. Hayır yarın sabah diyip, haftasonunu konuşarak hazırladım. Pazartesi sabah ise, bugün bezi atıyoruz dedim. Öğlene kadar en az on kez lazımlığa oturdular ve sıkıldılar anne bez dediler. Olmaz dedim, biz bezimizi attık, artık lazımlığa tuvaletimizi yapıcaz dedim. Gün boyu alta kaçırmalar oldu. Akşam yatarken tuvalete götürdüm. Pazartesi gecesi gece 3 te ve 5 te tuvaletlerini yaptırdım. Salı günü devam ettik. Salı akşam yatarken tekrar tuvalete götürdüm. Bu sefer gece sadece 5 te tuvalete götürdüm. Çarşamba yine devam ettik lazımlığa.. Çarşamba gecesi akşam yatarken yine tuvaletini yaptırıdım ama bu sefer gece hiç kaldırmadım. Bizim tuvalet eğitimimiz bu kadar sürdü… Bezi bıraktık. Bir daha hiç kullanmadık. Ne gece ne gündüz.
    İki geceden sonrada geceleri de tuvalete kaldırmadım. İkiz olmalarına rağmen hala şaşırıyorum bu kadar kolay nasıl oldu, diye???
    Aslıcım sana kolay gelsin. Bizim tuvalet hikayemiz bu kadar….

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    05 Haziran 2014 at 18:11

    Aynurcuğum çok sağol üşenmemiş uzunca yazmışsın mutlu oldum.. Maaşallah çok güzel geçiş yapmışsın tuvalet olayını..Darısı başıma 🙂

    Beğen

     
  7. Aynur çoban

    06 Haziran 2014 at 01:05

    Anne olmak, birazda hayata onları hazırlamak olduğunu düşünüyorum. Aşı olmadan da iki üç gün önce aşı olacaklarını söylerim. Kolunuzdan iğne olacaksınız, bu hastalığa yakalanmamak veya daha kolay atlatmak için gerekli, derim. Onlarda acıyacak mı diye sorarlar hemen. Bende evet ama bunu yaptırmak zorundayız der ve konuyu kapatırız. Uzatmadan…
    Bence, bir olayı yaşamadan önce kızlara anlatırsam daha kolay adepte olacaklarmış gibi geliyor. Hayata onları hazırlamak ve hayata katmak…

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    06 Haziran 2014 at 07:54

    Aynurcuğum Ben de kesinlikle açıklıktan yanayım iletişimde.. küçük denilip kestrilip atılmasına brişeylerin geçiştirilmek için yalan söylenmesine karşıyım.. Çok iyi yapıyorsun bence de..

    Beğen

     
  9. Hayat ve Kurabiyesi

    09 Haziran 2014 at 14:53

    Aslıcım.. Merhaba..
    Bizde bezi bırakalı bir kaç hafta oldu.. Ben çalıştığım hafta sonu bez üzerindeyken alıştırma amaçlı yarım saat-1 saatte bir tuvalete oturttum verdim eline sevdiği kitaplardan bakınırken yaptı.. Hadi yap bakalım çişini anne gibi, sesinin duyayım dedim.. beni mutlu etmek için hep sesini dinletti çok beklemedik.. Haftasonları dışarılarda olduğumuz için anneme pazartesi bezi çıkarıyoruz artık 5 gün alışır dedim bir iki gece bağladım gece kalktım yaptırdım sonra bağlamamaya başladık kaçırmalarımız çok oldu ama hiç utandırmadım hiç bişey yokmuş gibi temizledim ve çişi kakası geldimi tuvalete yapacağız külotlarımız temiz kalacak dedim. Şükür atlattık artık arabaya avmye parka her yere bezsiz çıkıyoruz .. Çişi geldimi söylüyor yapıyor ve çok mutlu oluyor 🙂 Kolay gelsin size.. müjdelerini bekliyoruz.
    Trt çocuğun dergilerini ve ilk kitabım serisini okuduk wc’de..

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    09 Haziran 2014 at 14:59

    Merhaba Hayat ve Kurabiyesi;
    keyifle hallettiğine sevindim..darısı başıma:)
    Şu izinimi ayarlarsam ben de başlıycam..şimdilik bir bezli bir bezsiz gidiyro bakalım..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
