RSS

Çünkü neden??!!

27 Haz

b2 b1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Büyüdüm büyüyeli en sevdiğim şeylerden biri çocuklarla muhabbettir.. Bebeklerin ve çocukların yarım yamalak konuşmaları, tepkileri, çıkardıkları sesler, cümleleri beni mest eder.. Ve şükür ki şimdi bunu oğlumla yaşıyorum. Keşke sık sık kayıda alabilsem yazabilsem ama tabi anı yaşamak adına bunu herzaman yapmak mümkün değil…

İşte dün akşam aramızda geçen konuşma 🙂

Tabağa semizotu yemeği koydum önüne verdim.

– Annee bu ne ?

– Semizotu canım

– Neden ?

– ( Hööö !! Mavi ekran 🙂 )  Anlamadım

– Çünkü  neden ?

Bızzztt ! benim devreler yandı tabi 🙂 🙂

Neden ve çünküleri saçma sapan kullanmasına çok gülüyorum.. Eşimle ona bazen söylemesi zor kelimeler söyletiyoruz. Daha doğrusu söyletmemize gerek yok biz ne söylersek ilginç o zaten kullanıyor mutlaka.. dün ” spekülasyon ” diye bağırdık gökayla.. o da tekrar etmeye çalışıyor bayıldık gülmekten..o da biz gülünce tabi daha da keyifleniyor 🙂 çok eğleniyoruuuuuuuuuuuuzzz 🙂

şunları söyletmeyi deneyim fındıklarınıza ..biz denedik çok komik oluyor 🙂

” telekominikasyon ” “refregirator ” “oh my god ” “3 tunç tas has hoşaf suyu ”  .. 🙂

sizin de aklınıza komik laflar gelirse lütfen yazsanıza deneyek bizim bıdıkta 🙂

 
7 Yorum

Yazan: 27 Haziran 2014 in şundan bundan

 

Etiketler:

7 responses to “Çünkü neden??!!

  1. emelpinar

    27 Haziran 2014 at 16:07

    bir de profesör dedirt bakiyim:))) Alp hiç söyleyemezdi, prosöför derdi:) Bir de kovboy, koyboy:)))

    Beğen

     
  2. love and smile

    27 Haziran 2014 at 16:10

    Emelpınar 🙂 tamam dedirtcem 🙂 yazdığın için sağol 🙂 dur bir d eprofiterolu deniyeyim aklıma geldi:)

    Beğen

     
  3. nihal baysal

    29 Haziran 2014 at 01:36

    maşallah profesörü diyebildi mi

    Beğen

     
  4. Sinem

    29 Haziran 2014 at 11:02

    Hahaa haaa! İyiymiş!

    Beğen

     
  5. elif

    01 Temmuz 2014 at 11:54

    benim böyle şeylerde aklıma gelen;
    associated press olur :))))

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    01 Temmuz 2014 at 13:18

    Elif 🙂 unutmuştum onu yaaaa bir ara ne çok dilimizdeydi :))

    Beğen

     
  7. Sinem

    02 Temmuz 2014 at 14:27

    Kıymayın Kubime ya :)))

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

