RSS

Cin Ali kitaplarımmmm..

14 Haz

CIMG4836 CIMG4837 CIMG4838 CIMG4839

Bilen bilir, hatırlayan hatırlar, okuyan okur 🙂 Çocukluğumun kitabı Cin Ali.. Kitapyurdundan aldım. Çok memnunum kitapyurdundan bu arada söyleyeyim…11,55 liraya. O kadar sevindirdi ki kendime bu hediyem. Tamam Kubilay’ ın kütüphanesi için aldım bahanesine sığındım itiraf ediyorum. Ya evet ona da göstermek çok istiyorum ama o düdüğe şimdi versem bu 10 kitabı helak eder 🙂 o yüzden birazcık daha büyüsün göstericem bu çöp adamları :)şimdiki çocuk kitapları o kadar harika ve çeşitli ki..resimler, çizimler, öyküler… benim zamanımda cin ali vardı..ayşecik mi ayşegül mü ne biraz da onu hatırlıyorum…. iyi ki kitap diye bir şey var…  

 
10 Yorum

Yazan: 14 Haziran 2014 in aldımverdim, kitaplık

 

Etiketler: , , , , ,

10 responses to “Cin Ali kitaplarımmmm..

  1. Aynur çoban

    14 Haziran 2014 at 17:53

    Bende bir sürü kitap alıyorum kızlarıma, uygun fiyatlı olanları veriyorum ellerine. Bazılarını da bunlar okumayı öğrendiğinizde okuyacağınız kitaplar, bu yüzden bunlarla oynamak yok. Tamam anne diyorlar ve pek ellemiyorlar…
    Sonra bi bakıyorum benim kitaplarımla evde dolaşıyorlar. Napıyorsunuz diyorum. Oyun oynuyoruz. Ama bunlar benim kitabım, bunlarla oyun oynanmaz ki… Ama anneee lütfen bunlar çok güzel. Bak bunu üzerinde ….. resimleri var, çok güzel bi kitap nolur azıcık oynayalım… Tabiii bende bi yumuşama hadi oynayın ama sonra yerine koyun diyorum.
    Bazı kitaplarımı onlara da okuyorum. Tabiki bir kaç sayfasını… Menekşe kokulu hikayelerden okudum onlara… Çok seviyorlar benim kitaplarımı… Ben okurken yorum da yapıyorlar. Büyüklerin kitabından okudu annem, diye herkeze böbürlene böbürlene anlatıyorlar…
    Onların dünyası bambaşka… Bazen o dünyaya giriyorum, onlarla çocuk olup, eğleniyorum… Anneliğin en güzel yanı çocuklarla yeniden çocukluğumuzu yaşamakmış. Bende öyle yapıyorum. Her zaman olmasada…
    Kitapla büyüyen bir nesle çok ihtiyacımız var….
    Okuyun, okutun…

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    16 Haziran 2014 at 08:20

    Aynurcuğum ne güzel yazmışsın…çok teşekkür ederim.. kızların çok şanslı..maaşallah..

    Beğen

     
  3. Sinem

    16 Haziran 2014 at 09:38

    Merhaba tatlım!
    Nihayet bilgisayarın başına geçebildim ve hemen bloğuna tıkladım.
    Birikmiş bir sürü yazı olmuş tabii. Artık yenileriyle devam ederim Allah sağlık verirse. Daha iyiyim. Çok zor bir süreçti ama geçiyor inşallah.
    Kitaplarla olan o muhteşem bağı ancak kitapla büyüyenler anlar. Ben de Cin Aliyi ne çok severdim. Ayşegüle ise bayılırdım.
    Çok öpüyorum.

    Beğen

     
  4. nihal baysal

    16 Haziran 2014 at 09:51

    canımben çok sevrim cin ali kitaplarını mutlaka alacağım teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    16 Haziran 2014 at 10:35

    Sineemmm nihayettt hoşgeldiiiinnn 🙂
    dilerim sağlıkla keyifle artık bakınırsın bloglara dünyaya….
    öpüyorum çok..

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    16 Haziran 2014 at 10:36

    Nihal mutlaka l..çok şekerler…tablo gibi bakıyorum ben onlara 🙂

    Beğen

     
  7. emelpinar

    17 Haziran 2014 at 09:36

    kaldı mı ki bunlardan:) ne kadar çok okurduk. Çok severdim. Kitap yurduna ışınlanmalı hemen:)

    Beğen

     
  8. modadabirkadın

    26 Temmuz 2014 at 22:18

    cin aliiiiiii ne şeker….. :))))))

    Beğen

     
  9. annegozuyle

    28 Mayıs 2015 at 13:54

    Cin Ali serisi bizde de var. Bulunca ne sevindim! Beni çocukluğuma götürdü. Diğer seri de Ayşegül serisi. Valla ondan da var bir dolu , haha 🙂 Şİmdiki çocuklar içi de aynı format Sarah Key serisi var. O da şahane 🙂

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    28 Mayıs 2015 at 13:57

    Ben Sarah Key i bilmiyorum hemen bakınıcam nasıl bişi.. teşekkür ederim yorum yazdığın için..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

