aldımverdim, kitaplık

Cin Ali kitaplarımmmm..

CIMG4836 CIMG4837 CIMG4838 CIMG4839

Bilen bilir, hatırlayan hatırlar, okuyan okur 🙂 Çocukluğumun kitabı Cin Ali.. Kitapyurdundan aldım. Çok memnunum kitapyurdundan bu arada söyleyeyim…11,55 liraya. O kadar sevindirdi ki kendime bu hediyem. Tamam Kubilay’ ın kütüphanesi için aldım bahanesine sığındım itiraf ediyorum. Ya evet ona da göstermek çok istiyorum ama o düdüğe şimdi versem bu 10 kitabı helak eder 🙂 o yüzden birazcık daha büyüsün göstericem bu çöp adamları :)şimdiki çocuk kitapları o kadar harika ve çeşitli ki..resimler, çizimler, öyküler… benim zamanımda cin ali vardı..ayşecik mi ayşegül mü ne biraz da onu hatırlıyorum…. iyi ki kitap diye bir şey var…  

Reklamlar

“Cin Ali kitaplarımmmm..” için 10 yorum

  1. Bende bir sürü kitap alıyorum kızlarıma, uygun fiyatlı olanları veriyorum ellerine. Bazılarını da bunlar okumayı öğrendiğinizde okuyacağınız kitaplar, bu yüzden bunlarla oynamak yok. Tamam anne diyorlar ve pek ellemiyorlar…
    Sonra bi bakıyorum benim kitaplarımla evde dolaşıyorlar. Napıyorsunuz diyorum. Oyun oynuyoruz. Ama bunlar benim kitabım, bunlarla oyun oynanmaz ki… Ama anneee lütfen bunlar çok güzel. Bak bunu üzerinde ….. resimleri var, çok güzel bi kitap nolur azıcık oynayalım… Tabiii bende bi yumuşama hadi oynayın ama sonra yerine koyun diyorum.
    Bazı kitaplarımı onlara da okuyorum. Tabiki bir kaç sayfasını… Menekşe kokulu hikayelerden okudum onlara… Çok seviyorlar benim kitaplarımı… Ben okurken yorum da yapıyorlar. Büyüklerin kitabından okudu annem, diye herkeze böbürlene böbürlene anlatıyorlar…
    Onların dünyası bambaşka… Bazen o dünyaya giriyorum, onlarla çocuk olup, eğleniyorum… Anneliğin en güzel yanı çocuklarla yeniden çocukluğumuzu yaşamakmış. Bende öyle yapıyorum. Her zaman olmasada…
    Kitapla büyüyen bir nesle çok ihtiyacımız var….
    Okuyun, okutun…

    Beğen

  2. Merhaba tatlım!
    Nihayet bilgisayarın başına geçebildim ve hemen bloğuna tıkladım.
    Birikmiş bir sürü yazı olmuş tabii. Artık yenileriyle devam ederim Allah sağlık verirse. Daha iyiyim. Çok zor bir süreçti ama geçiyor inşallah.
    Kitaplarla olan o muhteşem bağı ancak kitapla büyüyenler anlar. Ben de Cin Aliyi ne çok severdim. Ayşegüle ise bayılırdım.
    Çok öpüyorum.

    Beğen

  3. Cin Ali serisi bizde de var. Bulunca ne sevindim! Beni çocukluğuma götürdü. Diğer seri de Ayşegül serisi. Valla ondan da var bir dolu , haha 🙂 Şİmdiki çocuklar içi de aynı format Sarah Key serisi var. O da şahane 🙂

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s