RSS

Mutlu oldum..

04 May

düşiçindedüşBugün…Sabah sabah işyerinde… çalışma arkadaşlarımdan biri yıllar önce bastırdığım kitabımı almış getirdi koydu masama imzalar mısın diye 🙂 nasıl şaşırdım ve sevindim.. Laf arasında bahsi geçmişti o kadar.. Merak etmiş, düşünmüş, ilgilenmiş, internetten almış, okumaya da başlamış… Gençliğimde yazdığım şiirler ve üzerine birkaç yazı şiir daha… heveslenip bir kitap haline getirmem.. yoksa ahım şahım bir eser değil benimki..tamamen hayal , hedef, ego, anı…

Aa ne kitabıymış bu derseniz…buyrun bakın 2010 da bastırdığımdaki yazıma..

https://loveandsmile.wordpress.com/2010/11/13/kitabim-hayalim/

Masuk hayallerimizin gerçekleşmesi dileğiyle….mutlu haftalar olsun …

 
4 Yorum

Yazan: 04 Mayıs 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

4 responses to “Mutlu oldum..

  1. Fatih YARALI

    04 Mayıs 2015 at 10:53

    Eşimin yanına ziyarete giderken uçakta okudum. Kitap bitti. Bana göre aşk romanı yazabilecek güçlü bir kapasitesi var. Yazmış olduğu şiirler ve yazılarla ruh halini ortaya koymuş. Benim çok hoşuma gitti. İnsanların okumasını tavsiye ederim. İnşallah devamı gelir. Senin bir roman yazmanı isterim.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    04 Mayıs 2015 at 10:56

    Çok teşekkürler Fatih Bey, Fatih Abi 🙂 Belki roman yaşlanınca , vakit bulunca kimbilir… 🙂

    Beğen

     
  3. Yusuf Arslan

    04 Mayıs 2015 at 14:24

    Çok şanslı birisiniz kitabınızı bastırabilmiş olmanıza, iddalı olmadığınızı söylüyorsunuz ama içten olması yeter bence. Merak ettim, kitabınızı alma fırsatım olduğu ilk an almayı düşüyorum. Kolay gelsin 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    04 Mayıs 2015 at 14:30

    Yusuf Arslan çok teşekkür ederim 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

