RSS

Kitabım…Hayalim…

13 Kas

Uzun zamandır hayalimdeydi… Bu seneki doğumgünümde yani 11 Ekim’ de artık ertelemek istemediğime karar verip yola çıktım… Artık benim bir kitabım var. Cinius Yayınları. ” DÜŞ İÇİNDE DÜŞ ”  İddiasız, içimden geldiği gibi ,… Çok mutluyum. Uzun uzun bahsetmeyeceğim. Bu yazımı okuyan sen : Dilerim hayallerine kavuşacak  gücü, cesareti bulursun ve dileklerin gerçekleşir…  🙂
http://www.ciniusyayinlari.com/kitapayrinti.asp?id=104418 
http://www.netkitap.com/kitap-dus-icinde-dus-asli-guzel-yildiz-cinius-yayinlari.htm 
http://www.idefix.com/kitap/dus-icinde-dus-asli-guzel-yildiz/tanim.asp?sid=X3P8ZUVT17K4H7236DPH
http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=570499
http://www.ilknokta.com/kitap/114507/Dus-Icinde-Dus.html
 
21 Yorum

Yazan: 13 Kasım 2010 in kitaplık

 

Etiketler: , ,

21 responses to “Kitabım…Hayalim…

  1. meral

    15 Kasım 2010 at 03:33

    Ne guzel!!
    Hayirli ugurlu olsun kitabin, benimde hayalim ama bir turlu cesaret edip hadi baslayim diyemiyorum…

    Iyi bayramlar diliyorum simdiden…
    – teşekkürler 🙂 lütfen lütfen adım atın siz de…

    Beğen

     
  2. mine çelik

    16 Kasım 2010 at 15:01

    Canım,
    Bu ne güzel bir haber, artık yazar bir arkadaşım var diyebilirim:)) Gerçekten kitabını okumak isterim, hayırlı bayramlar, en içten tebrikler…
    -:) amatörce birşey işte .. okursan yorumunu beklerim:) teşekkürler

    Beğen

     
  3. mavianne

    17 Kasım 2010 at 19:24

    harikaaaaaaaaaaaaaa
    iyi bayramlar
    bayram hediyesini almışsın sen
    tebrikler
    – 🙂 eveet , teşekkürler

    Beğen

     
  4. Sevie

    18 Kasım 2010 at 20:34

    Tüm kalbimle ben de dileklerin gerçek olur diyorum 🙂
    – 🙂

    Beğen

     
  5. dokuzuncubulut

    22 Kasım 2010 at 16:11

    Tebrikler!!!
    Hem gerçekleşen hayaliniz hem de kitabınız için…
    Uzun soluklu, bol satışlı bir kitap olsun inşallah.
    Alıp okuduğum zaman üstünde konuşmak isterim.
    Sevgiler…
    – teşekkürler 🙂 Satış ümidim yada beklentim yok açıkçası..çünkü ahım şahım birşey yok..çok amatörce ve anı mahiyetinde bir deneme 🙂 dilerim okuyanlar memnun kalır …

    Beğen

     
  6. gülçin

    22 Kasım 2010 at 19:05

    wauwww çokk tebrik ederim senii 🙂 hemen birtane edinip okumaya başlıyacağımm…ama imzalı isterim ben napacazz??
    – 🙂 teşekkürler..memnuniyetle imzalarım …mest olarak…ama uyarayım fazla beklentiniz olmasın.. nacizane bir iç döküş…

    Beğen

     
  7. PINAR

    24 Kasım 2010 at 14:24

    Harika, tebrik ederim. Umarım tüm hayallerimiz gerçek olur ama söylediğin gibi hayaller için gereken güç ve cesaret de bizimle olsun.
    Sevgilerimle….
    – teşekkür ederim 🙂

    Beğen

     
  8. kristalkelebek(aslı)

    25 Kasım 2010 at 10:37

    Canım, çok sevindim senin adına; çünkü hayalini gerçekleştirmek kadar güzel bir şey yok…Yüreğini koyduğun bir eser çıkarttın ortaya, bu harika bir şey. Tebrikler:).
    Bu arada adaş olduğumuzu öğrenmem ayrıca mutlu etti beni;).
    Sevgiler…
    aslı
    – Teşekkürler 🙂 ivet adaşız.

    Beğen

     
  9. zeya

    25 Kasım 2010 at 15:12

    ne güzel yapmışsın 🙂 bayıldım bu kendi kendine hediyene 🙂
    yıllar yıllar sonraya kalacak çok büyük bir hatıra

    çok merak ettim en kısa zamanda alıp okumak dileği ile 🙂

    – 🙂 okuyunca pişman olmazsın umarım … yani beğenirsin inşallah

    Beğen

     
  10. Flipper

    26 Kasım 2010 at 09:28

    Tebrikler. En kısa zamanda kitabını okuyacağım. Umarım çok beğenilen ve çok satanlar listesine giren bir kitap olur.
    Sevgiler…
    – 🙂 teşekkür ederim… Öyle satış listesini zorlayacak bir kitap değil maalesef. Gerçekten çok basit ve amatör bir hayal çıktısı 🙂 ama okursanız da çok mutlu olurum…

    Beğen

     
  11. lacin tenel

    26 Kasım 2010 at 14:09

    Ne kadar güzel bir şey bu, tebrik ederim. Kendin için yaptığın en güzel şeylerden biri olsa gerek
    – Teşekkürler:) hoşgeldin…

    Beğen

     
  12. Deli Anne

    21 Kasım 2012 at 11:29

    aaa ben bunu gözden kaçırmışım, harika:)

    Beğen

     
  13. loveandsmile

    21 Kasım 2012 at 11:50

    – 🙂 epey oldu…çok muhim değil anı mahiyetinde yani :)..darısı başına…

    Beğen

     
  14. Melis Tezcan

    22 Kasım 2012 at 04:22

    Ne güzel:)))

    Beğen

     
  15. loveandsmile

    22 Kasım 2012 at 06:55

    – Teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  16. 3bebe1arada

    12 Nisan 2013 at 08:00

    Bulabilir miyiz ki hala merak ettim ben almak istiyorum? Bu arada herkesin bu hayatta bir kitap hayali olmuş anlaşılan. Benım de deftere yazarak başladığım bebelerimin günlüğünü bilgisayara geçip onlar büyüdüğünde 3 adet basıp evlenip giderlerken ellerine vermekti hayalim. Sonra blog yaz dediler yazdık 🙂 ama belki yaparım yine öyle. Tebrikler canım 🙂

    Beğen

     
  17. loveandsmile

    12 Nisan 2013 at 10:53

    * 3bebe1arada canım Sinem sipariş vermiş yoldaymış 🙂 demekki var..zaten kimse almamıştır ki :))) vardır kesin ..kitapyurdu idefixte falan 🙂
    lütfen lütfen mutlaka yap dediklerini..ben evlat olsam bayılırdım annem öyle bişi yapsa …erinme yaaaaaaaaaaaapppp

    Beğen

     
  18. 3bebe1arada

    17 Nisan 2013 at 20:12

    Evet yaparım sanırım. Hatta huyumdur, sürpriz yapmayı hiç beceremem, evlenmelerini bekleyemeden veriveririm ellerine biraz büyüdüklerinden :))

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

