RSS

Kadıköy’de gezinti

21 Mar

CIMG9273

Dün izinliydim…dedim oğlumu eve hapsetmiyim.. Deniz kenarı bir yere götürmeyi çok istiyordum iyi ki de götürmüşüm..Öncesinde canım dostuma kahvaltıya gittik. ( http://modadabirkadin.wordpress.com/ ) Keyifli sohbet ve mamalardan sonra ( Kubi öyle güzel süt içip kendi kendine yedi ki 🙂 ) bıdığımı sırtlandım ver elini Kadıköy otobüsü. Daha arkadaşımdan çıkar çıkmaz bıdık uyudu zaten kollarımda. Kadıköy’ de ise denizi izledik, kuşların peşinde dolaştık, gözleme yedik (balon cafe mi neydi ismi çok kazıktı 😦 bir gözleme bir portakal suyu bir de su 17,5 verdik bana çok geldi şahsen ) …… herşey güzeldi.. sonra yine otobüse bindik doooru yuvamıza.. otobüste çok mayışıktı hiç sesi çıkmadı.. Evde biraz kitap okuma, oynama vs derken 2 saat sonra zar zor uyudu ama 3 saat uyudu şok oldum.. Deniz, yürümek iyi geldi sanırım 🙂 Hiç gündüz uykusunu bu kadar uzun uyumamıştı. Gündüz uykusu akşam uykusuna dönüşecek sandım 🙂 Dedim heralde akşam uykusu şaşacak ama şükür yine banyodan sonra normal saatini azcık aşıp uyudu…Oğlumu gezdirmek istediğim çoook yer var umarım kısmet olur.
CIMG9290CIMG9282CIMG9297CIMG9294

 

 

 
9 Yorum

Yazan: 21 Mart 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

9 responses to “Kadıköy’de gezinti

  1. Sinem

    21 Mart 2013 at 14:11

    Deniz havası ii gelmiş olsa gerek..

    Beğen

     
  2. Hayat ve Kurabiyesi

    25 Mart 2013 at 08:04

    Ohh misss… çok güzel yapmışsın canım.. Bıdık nasılda mutlu görünüyor.. Anne-bebek/çocuk gezmeleri ayrı bi güzel.. arkadaşı aratmıyorlar.. ayrıca yediklerine ödediğin ücret çok fazla.. benimde içime otururdu şüphesiz 🙂 neyse öğrenmiş olduk kazık olduğunu.. iyiki kalabalık gitmemişsin düşünsene :))

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    25 Mart 2013 at 09:45

    * Evet birisini davet etsem yanmıştım 🙂

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    27 Mart 2013 at 07:13

    aaa burası benim mutfağım, meşhur oldu 😉
    çok ödemişin gerçekten, ona nedir öyle 😡
    annem herzaman “uyku uykuyu getirir ” der, yine haklı çıktı 🙂

    Beğen

     
  5. modadabirkadın

    27 Mart 2013 at 07:14

    ayrıca o gün sıkıştıramadım Kubi’yi, en yakın va sağlılı bir zamanımda yiycm onu, çok tatlı yaaaaaaaaaaaa , ay!

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    27 Mart 2013 at 07:30

    * Yine göreüşelim yine gelelim yine öp yine sev 🙂 çok seviyom sana gelmeyiiiii evin çok keyif veriyor bana ve oğluma 🙂

    Beğen

     
  7. modadabirkadın

    12 Nisan 2013 at 08:38

    ne zaman geliyosun

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    12 Nisan 2013 at 10:50

    * hafta içi izinli olmam kim bilir ne zaman 😦 ancak ct pz plan yapabiliriz ..çok isterim yine gelmek senin eve bayılıyom biliyon 🙂

    Beğen

     
  9. modadabirkadın

    13 Nisan 2013 at 15:15

    sağol canım 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

