şundan bundan

Kadıköy’de gezinti

CIMG9273

Dün izinliydim…dedim oğlumu eve hapsetmiyim.. Deniz kenarı bir yere götürmeyi çok istiyordum iyi ki de götürmüşüm..Öncesinde canım dostuma kahvaltıya gittik. ( http://modadabirkadin.wordpress.com/ ) Keyifli sohbet ve mamalardan sonra ( Kubi öyle güzel süt içip kendi kendine yedi ki 🙂 ) bıdığımı sırtlandım ver elini Kadıköy otobüsü. Daha arkadaşımdan çıkar çıkmaz bıdık uyudu zaten kollarımda. Kadıköy’ de ise denizi izledik, kuşların peşinde dolaştık, gözleme yedik (balon cafe mi neydi ismi çok kazıktı 😦 bir gözleme bir portakal suyu bir de su 17,5 verdik bana çok geldi şahsen ) …… herşey güzeldi.. sonra yine otobüse bindik doooru yuvamıza.. otobüste çok mayışıktı hiç sesi çıkmadı.. Evde biraz kitap okuma, oynama vs derken 2 saat sonra zar zor uyudu ama 3 saat uyudu şok oldum.. Deniz, yürümek iyi geldi sanırım 🙂 Hiç gündüz uykusunu bu kadar uzun uyumamıştı. Gündüz uykusu akşam uykusuna dönüşecek sandım 🙂 Dedim heralde akşam uykusu şaşacak ama şükür yine banyodan sonra normal saatini azcık aşıp uyudu…Oğlumu gezdirmek istediğim çoook yer var umarım kısmet olur.
CIMG9290CIMG9282CIMG9297CIMG9294

 

 

“Kadıköy’de gezinti” için 9 yorum

  1. Ohh misss… çok güzel yapmışsın canım.. Bıdık nasılda mutlu görünüyor.. Anne-bebek/çocuk gezmeleri ayrı bi güzel.. arkadaşı aratmıyorlar.. ayrıca yediklerine ödediğin ücret çok fazla.. benimde içime otururdu şüphesiz 🙂 neyse öğrenmiş olduk kazık olduğunu.. iyiki kalabalık gitmemişsin düşünsene :))

    Beğen

  2. aaa burası benim mutfağım, meşhur oldu 😉
    çok ödemişin gerçekten, ona nedir öyle 😡
    annem herzaman “uyku uykuyu getirir ” der, yine haklı çıktı 🙂

    Beğen

  3. * Yine göreüşelim yine gelelim yine öp yine sev 🙂 çok seviyom sana gelmeyiiiii evin çok keyif veriyor bana ve oğluma 🙂

    Beğen

  4. * hafta içi izinli olmam kim bilir ne zaman 😦 ancak ct pz plan yapabiliriz ..çok isterim yine gelmek senin eve bayılıyom biliyon 🙂

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)