RSS

Nasıl ama

20 Mar

Nihayet eski ve lekeli yolluktan kurtuldum…

Ümraniye de bir mağazadan ( Merinos mağazasıydı sanırım ) 200 liraya aldık. 80 e 4 buçuk metre..

Yalnız kayıyor 😦 altına bişi yapmalıyım tehlikeli….ve açık renk .. umarım Kubi halletmez 🙂

CIMG9268

 
 

Etiketler: , ,

6 responses to “Nasıl ama

  1. Sinem

    20 Mart 2013 at 12:44

    çok şık..kesinlikle zevklerimiz benziyor bunun bir benzeri de daha büyük yuvarlakları olan bir halı da ben de var. Ikeada halı kaydırmazlar vardı. Onlardan koyabilirsin.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    21 Mart 2013 at 06:56

    * İkea ya bakmalıyım mutlaka 🙂

    Beğen

     
  3. Hayat ve Kurabiyesi

    21 Mart 2013 at 09:04

    ya ama bende istiyorummm 🙂 Benimde yolluklarım değişmesi gerekiyor senin gibi böyle baktıkça insana neşe verecek renkli yolluklardan istiyorum.. sanırım yazdan önce alamayacağım.. gerçekten zevkine hayranm.. Ayrıca Sinemin dediği gibi halı kaydırmazlar satılıyor metre işi gerçekten işe yarıyor. İkea haricinde tüm ıvır zıvır satan yerlerde bulabilirsin :))

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    21 Mart 2013 at 10:48

    * Darısı başınaaa inşallah tez zamanda:) Zevkimi beğenmene mutlu oldum 🙂

    Beğen

     
  5. modadabirkadın

    27 Mart 2013 at 07:17

    güle güle kullan arkadaşım. Ben beceremiyorum yolluk kullanmayı, yani mümkünse boş olsun benim için, halı bile az evimde biliyorsun, niye böyleyim acaba?

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    27 Mart 2013 at 07:28

    * teşekkürler .. ferahlık seviyorsun zevk işte canım benim ille sebebi olması gerekmez ki

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

