RSS

İçimde çalıyor…

13 Haz

Bazen uyanır uyanmaz sabah sabah… bazen gün içinde durmadan… bazense hiç beklenmedik anlarda içimde sanki bir radyo varmış gibi bir şarkı çalar durur. Kimi zaman sevdiğim bir türkçe şarkı, kimi zaman sözlerini bile bilmediğim yabancı bir şarkı, kimi zaman sadece bir müzik, kimi zaman reklam şarkısı, kimi zaman hiç sevmediğim anlamsız bir şarkı. Bazılarını zaten seversem çok dinlersem içimde çalması normal diye düşünürüm ama sevmediklerim niye çalıyor yada hiç aklıma gelmeyen eski şarkılar bilemiyorum…. ama hoşlanıyorum bundan 🙂

Yazabildiğimce bu kategoriye içimde çalanları, dilimden düşmeyenleri yazacağım 🙂

Başladım….

” Ben üzülmem sen ağlaaaa
Dert dinlemem anlat orda burda
Çoktan ayrılmışız aslında
Ben söylemem sen anlaaa “
 
* Özlem Tekin
 
 

Etiketler: , ,

4 responses to “İçimde çalıyor…

  1. sekerlik

    14 Haziran 2011 at 00:43

    Benim icimde bir suredir nedense hep duman’in sarkilari caliyor. Ozellikle de ‘senden daha guzel’. Karindaki bebise rock dinletmemeli diye okudugum icin icimde calmakla yetiniyor cogu zaman. Ama bizim ufaklik asi bir rocker olacak herhalde ki bunu istiyor;)
    Disaridan dinledigi beethoven ‘fur elise’, iceride soyledigimiz asagidaki:

    Senden Daha Güzel

    Kimseyi görmedim ben
    Senden daha güzel
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha özel

    Beğen

     
  2. Deniz

    14 Haziran 2011 at 08:42

    jay jay!! bi de new kids mi goruyorum orda? 😀 eski kasetler… ben hepsini sakliyorum biliyosun 🙂

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    14 Haziran 2011 at 16:00

    Deniz ; evet 🙂 o new kids kasedini alana kadar mahvolmuştum,,para biriktirmeler, kasetçiye gidip gidip geldi mi diye sormalar 🙂 ben çoğu kasedi verdim birilerine… elimde 3,5 tane kaldı.. biliyorsun ben eşya , anı azaltmada pek başarılıyım 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    14 Haziran 2011 at 16:01

    Şekerlik; O şarkıyı ben de çok severim 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

