kitaplık

İkili İlişkilerde Duygusal Manipülasyon..

Kitabın adı İkili İlişkilerde Duygusal Manipülasyon-Narsistik bir partnerle yüzleşmek..

Psikoloji meraklısı biri olarak karşıma çıkan bu kitabı okumak istedim. E-kitap olduğu için ilgi çekici birkaç yeri buraya yapıştırmak yazmaktan daha kolayıma geldi. Kitap bir süre sonra beni boğdu, çünkü çok detaylandı ve konuya ilgimi yitirdim. Gerçek yaşamımda da çok karşılaşmadığım örneklemeler ve hikayeler okudukça sıkıldım diyebiliriz.. Fakat Narsistik biriyle beraberlik yaşayan birinin okuması bence çok çok faydalı olacaktır. Çünkü yol göstermeye çabalamış kitap.

İşte birkaç detay kitaptan,

akitap1 akitap2

 

 

“İkili İlişkilerde Duygusal Manipülasyon..” için 3 yorum

  1. İlk cümlen bile yetti birilerini hatırlayıp şükretmem için. Böyleleriyle birlikte olanlara sabır bile dilemiyorum, tez zamanda kurtuluş diliyorum canı gönülden. Sevgiler… 🙂

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)