şundan bundan

son hallerimden…

Tarih 18 Kasım Cuma … Doğum iznine ayrılan salopetli küçük bir fil 🙂 🙂 İşyerimdeki arkadaşlar bana pasta almış, mum da üfledim 🙂 Kendimi tuhaf hissediyorum. Büyük ihtimal en az 3 en fazla 5-6 ay işe gitmeyeceğim. Tuhaf bir duygu.

Yukarıdaki foto da dünden. Eşimin minik yeğeniyle meyve salatası yaptık, yemeye hazırlanıyorduk. Fotoğraflanalım dedik 🙂

22 sinde kontrolüm var. eğer aksilik olmazsa 28 Kasım’ da oğlumuza kavuşucaz. Şartlar değişmezse epidural sezeryan olacağım. Heyecanlıyım… Bugün 37+3 oldum. Doğum için çantam arabanın bagajında. Heyecanla oğlumuzu bekliyoruz. Hem negatif sözler, yorumlar duyuyorum çevremden hem pozitif… Yaşayıp göreceğiz çocuklu, bebekli yaşamı… Korkmuyorum desem yalan ama çok mutluyum, umutluyum 🙂 Aşkımdan bebiş yapmışım daha ne olsun 🙂

Allahımdan bu araki dileklerim;

* Bebiş neşeyle gelsin, sağlıkla gelsin

* Sütüm bol olsun, bıdığım bol bol emsin

* Kardeşim doğumda fotoğraf , video bolca çekebilsin.

* Hastahaneye bir sürü ziyaretçim gelsin

* Ayak ve el şişlerim insin, 36 ayaklarıma döneyim

* Bebişim az ağlasın

* Kutlu olsun mutlu olsuna gelenler sinirimi bozmasın, pozitif olsunlar

* Kocişim bana yardımcı, destek , aşık olmaya devam etsin 🙂

* Bebişimin gazı olmasın,,,aslında keşke benim de olmasa 🙂

* Bol bol hediyeler gelse 🙂

* Anneciğim yanımda olsun, sağlıklı olsun

Reklamlar

“son hallerimden…” için 11 yorum

  1. Aminnn inşallah… darısı bize diye de dua ettim.. canım Az kalmış gerçekten.. Allah yar ve yardımcınız olsun.. bende aynen senin belirttiğin süreler gibi işte olmayacağım.. Hakkımızda hayırlısı inşallah herşey çok güzel gelişir.. korkularımız yerine mutluluklara bıraksın.. Çok tatlı hamiş oldun bravo sana 🙂

    Beğen

  2. canım, ne büyük heyecan… doğuma az kalan bu son günlerde, çevreden “bol bol uyumana bak, doğumdan sonra uykunun adını bile unutacaksın” şeklinde gelen nasihat edercesine kötü haber tellallığı yapanlar vardı ya, işte onlara çok gülerim ben. Çünkü zaten uyuyamıyorsundur ki o kocaman ve olur olmadık zamanlarda hareketlenen göbeğinle.. birden aklıma geldi yazıverdim.

    işe gitmemekle ilgili garip hislerin ise sanırım her çalışanın işten uzak kaldığında hissettiği şeylerdir. Ben isteyerek ve bilerek işi bırakmış olmama rağmen tuhaf olmuştum;özellikle de sabahları uyandığımda bilgisayar açmıyor olmam , kimseyle günaydınlaşmamam garip gelmişti.. ama bebiş gelsin bak, öyle güzelleşiyor ki vakitler…

    Beğen

  3. Modada1kadın ; hay ağzını öpeyim diye bir tabir vardır ya :)) hah işte o…
    evet zamanla sanırım hislerim değişecek… meşguliyetlerim arttıkça tabi 🙂 şimdi hımbıl hımbıl hareketsizim ya…

    Beğen

  4. Ay ay cok az kalmis 🙂 hadi bakalim guzel haberlerini bekleriz!!! Bebis saglikli olsun, anali babali buyusun, bol bol sutun olsun, mutlu olun ailecek… Ilk gunler cok heyecanli:)

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s