RSS

son hallerimden…

20 Kas

Tarih 18 Kasım Cuma … Doğum iznine ayrılan salopetli küçük bir fil 🙂 🙂 İşyerimdeki arkadaşlar bana pasta almış, mum da üfledim 🙂 Kendimi tuhaf hissediyorum. Büyük ihtimal en az 3 en fazla 5-6 ay işe gitmeyeceğim. Tuhaf bir duygu.

Yukarıdaki foto da dünden. Eşimin minik yeğeniyle meyve salatası yaptık, yemeye hazırlanıyorduk. Fotoğraflanalım dedik 🙂

22 sinde kontrolüm var. eğer aksilik olmazsa 28 Kasım’ da oğlumuza kavuşucaz. Şartlar değişmezse epidural sezeryan olacağım. Heyecanlıyım… Bugün 37+3 oldum. Doğum için çantam arabanın bagajında. Heyecanla oğlumuzu bekliyoruz. Hem negatif sözler, yorumlar duyuyorum çevremden hem pozitif… Yaşayıp göreceğiz çocuklu, bebekli yaşamı… Korkmuyorum desem yalan ama çok mutluyum, umutluyum 🙂 Aşkımdan bebiş yapmışım daha ne olsun 🙂

Allahımdan bu araki dileklerim;

* Bebiş neşeyle gelsin, sağlıkla gelsin

* Sütüm bol olsun, bıdığım bol bol emsin

* Kardeşim doğumda fotoğraf , video bolca çekebilsin.

* Hastahaneye bir sürü ziyaretçim gelsin

* Ayak ve el şişlerim insin, 36 ayaklarıma döneyim

* Bebişim az ağlasın

* Kutlu olsun mutlu olsuna gelenler sinirimi bozmasın, pozitif olsunlar

* Kocişim bana yardımcı, destek , aşık olmaya devam etsin 🙂

* Bebişimin gazı olmasın,,,aslında keşke benim de olmasa 🙂

* Bol bol hediyeler gelse 🙂

* Anneciğim yanımda olsun, sağlıklı olsun

 
11 Yorum

Yazan: 20 Kasım 2011 in şundan bundan

 

Etiketler:

11 responses to “son hallerimden…

  1. Sevie

    20 Kasım 2011 at 17:40

    Eneee, cok az kalmış 🙂 dualarım seninle..

    Beğen

     
  2. Hayat ve Kurabiyesi

    21 Kasım 2011 at 10:03

    Aminnn inşallah… darısı bize diye de dua ettim.. canım Az kalmış gerçekten.. Allah yar ve yardımcınız olsun.. bende aynen senin belirttiğin süreler gibi işte olmayacağım.. Hakkımızda hayırlısı inşallah herşey çok güzel gelişir.. korkularımız yerine mutluluklara bıraksın.. Çok tatlı hamiş oldun bravo sana 🙂

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    21 Kasım 2011 at 15:20

    canım, ne büyük heyecan… doğuma az kalan bu son günlerde, çevreden “bol bol uyumana bak, doğumdan sonra uykunun adını bile unutacaksın” şeklinde gelen nasihat edercesine kötü haber tellallığı yapanlar vardı ya, işte onlara çok gülerim ben. Çünkü zaten uyuyamıyorsundur ki o kocaman ve olur olmadık zamanlarda hareketlenen göbeğinle.. birden aklıma geldi yazıverdim.

    işe gitmemekle ilgili garip hislerin ise sanırım her çalışanın işten uzak kaldığında hissettiği şeylerdir. Ben isteyerek ve bilerek işi bırakmış olmama rağmen tuhaf olmuştum;özellikle de sabahları uyandığımda bilgisayar açmıyor olmam , kimseyle günaydınlaşmamam garip gelmişti.. ama bebiş gelsin bak, öyle güzelleşiyor ki vakitler…

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    23 Kasım 2011 at 12:03

    Modada1kadın ; hay ağzını öpeyim diye bir tabir vardır ya :)) hah işte o…
    evet zamanla sanırım hislerim değişecek… meşguliyetlerim arttıkça tabi 🙂 şimdi hımbıl hımbıl hareketsizim ya…

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    23 Kasım 2011 at 12:04

    HayatveKurabiyesi ; Amiiiinn.. çok teşekkürler … sizi de görmek isterdim ama blogunuz falan da yok…

    Beğen

     
  6. sekerlik

    25 Kasım 2011 at 12:42

    Ay ay cok az kalmis 🙂 hadi bakalim guzel haberlerini bekleriz!!! Bebis saglikli olsun, anali babali buyusun, bol bol sutun olsun, mutlu olun ailecek… Ilk gunler cok heyecanli:)

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    25 Kasım 2011 at 14:41

    Sekerlik ; Güzel dileklerin için teşekkürler..

    Beğen

     
  8. Hayat ve Kurabiyesi

    25 Kasım 2011 at 14:55

    Evet malesef yok. Facebook kullanıyormusun ? ordan da görüşebiliriz.

    Beğen

     
  9. STİL DİREKTÖRÜ

    25 Kasım 2011 at 15:51

    aminn diyelim hadi sağlıkla canım güzel hafta sonları öperim kocaman

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    27 Kasım 2011 at 14:46

    Stil Direktörü ; Hoşgeldiiinn 🙂 Teşekkürler…

    Beğen

     
  11. loveandsmile

    27 Kasım 2011 at 14:47

    Hayat ve Kurabiyesi ; Facebook hesabım yok maalesef..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

