RSS

kısa kısa…

29 Eki

* Önce şehitler…sonra deprem…… son olsa ya bunlar… ben fazla gündemlik şeylerden bahsetmeyi ( özellikle de kötü şeylerden ) istemiyorum blogumda… belki kaçış belki başka bişi bilemiyorum…..Allah herkesin içine iyilik, anlayış, sevgi bolca koysun.

* Dün Central Hospital’ in ücretsiz Gebelik eğitimine gittim. Çok hoşuma gitti. Yakında yazıcam.

* Bıdığım bugün 34+2. Pazartesi kontrol var, heyecanlıyım her zamanki gibi… O ise kıpır kıpır maaşallah 🙂

* Havalar serinledi. Ben dobiş…ayaklar dobiş… bişiler almak ile almamak arasında gidip geliyorum. Bugün ve yarın akşam düğünler var ne giycem bunalımdayım 🙂 amaaan derdim bu olsun….

* Bebişin çamaşırları yıkanmalı, ütülenmeli.. ev darmadağın…diğer ütüler var… ve ben hemen yoruluyorum… neyse elbet olur herşey….

* Saçlarımı kısacık kestirsem mi diye düşünüyorum. Çok da beyazladılar..belki artık boyarım..organik boyayla en azından…

* Vivident reklamındaki yukarıdaki tip Beyaz’ a benzemiyor mu … 🙂

 
4 Yorum

Yazan: 29 Ekim 2011 in şundan bundan

 

4 responses to “kısa kısa…

  1. modadabirkadın

    29 Ekim 2011 at 22:27

    ben de deprem ve terörle ilgili senin tersine çok şey yazmak istiyorum , ama neden bilmiyorum yazamadım , elim gitmedi…
    vivideny reklamında tip beyaza benziyor gerçekten…

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    03 Kasım 2011 at 04:18

    Modada1kadın; insanın yazası gelmiyor ki 😦

    Beğen

     
  3. Scissor Hands

    25 Kasım 2011 at 06:18

    Saçları kısacık kestir çok yakışır sana

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    25 Kasım 2011 at 14:42

    Scissor hands ; Çok kararsızım.. 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

