aldımverdim, şundan bundan

Renk koruyucu mendiller..

Fotoğraf1172Ev işlerinde pratiklik, kolaylık ve zamandan kazanmak benim için çok önemli. Çamaşır yıkarken onu ayır bunu ayır stresindense bu mendilleri her çamaşır yıkamada kullanmak çok işime geliyor. Bazen gratislerde bazen büyük marketlerde indirim zamanı alıyorum. İndirimden almıştım en son 7-8 lira civarıydı. İndirimsiz fiyatları 10-15 civarı olabiliyor. Kubilay’ ın çamaşırlarını ayrı yıkıyorum hala bizimkilerden. Çamaşırlarını bir de beyaz renkli ayırmak istemediğim için en çok onun çamaşırlarını yıkarken rahat ediyorum bunları kullanarak… Colour Magnet ve DR. Beckmann dışında başka hangi markalar var bilmiyorum..denemelisiniz bence..

“Renk koruyucu mendiller..” için 6 yorum

  1. sanırım son yaynımı görmedin,
    teşekkürler bunu da yaparsan mutlu olurum elbette
    o zaman iki mim için görev başlasın:)))
    son yayına da bak,orda adın var
    sevgiler

    Beğen

  2. ben hiç kullanmadım bunlardan, işe yaradığını duymuştum. ama o kadar çok kirli çamaşı çıkıyor ki, bazen sadece renklileri değil, renk tonlarını bile ayırıyorum.:) ütüden hiç bahsetmeyeyim.

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)