RSS

Renk koruyucu mendiller..

22 Tem

Fotoğraf1172Ev işlerinde pratiklik, kolaylık ve zamandan kazanmak benim için çok önemli. Çamaşır yıkarken onu ayır bunu ayır stresindense bu mendilleri her çamaşır yıkamada kullanmak çok işime geliyor. Bazen gratislerde bazen büyük marketlerde indirim zamanı alıyorum. İndirimden almıştım en son 7-8 lira civarıydı. İndirimsiz fiyatları 10-15 civarı olabiliyor. Kubilay’ ın çamaşırlarını ayrı yıkıyorum hala bizimkilerden. Çamaşırlarını bir de beyaz renkli ayırmak istemediğim için en çok onun çamaşırlarını yıkarken rahat ediyorum bunları kullanarak… Colour Magnet ve DR. Beckmann dışında başka hangi markalar var bilmiyorum..denemelisiniz bence..

 
6 Yorum

Yazan: 22 Temmuz 2014 in aldımverdim, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

6 responses to “Renk koruyucu mendiller..

  1. Havva Peynirci

    23 Temmuz 2014 at 00:37

    mimledim seni

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    23 Temmuz 2014 at 08:02

    Havva bakıyorum hemen 🙂

    Beğen

     
  3. Havva Peynirci

    23 Temmuz 2014 at 10:17

    sanırım son yaynımı görmedin,
    teşekkürler bunu da yaparsan mutlu olurum elbette
    o zaman iki mim için görev başlasın:)))
    son yayına da bak,orda adın var
    sevgiler

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    23 Temmuz 2014 at 10:20

    hemmen bakıyorum Havva 🙂

    Beğen

     
  5. Sinem

    25 Temmuz 2014 at 16:28

    Aaa! Bak bunu ilk defa gördüm. Denemeli.

    Beğen

     
  6. modadabirkadın

    26 Temmuz 2014 at 22:05

    ben hiç kullanmadım bunlardan, işe yaradığını duymuştum. ama o kadar çok kirli çamaşı çıkıyor ki, bazen sadece renklileri değil, renk tonlarını bile ayırıyorum.:) ütüden hiç bahsetmeyeyim.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

