şundan bundan

Oyun her yerde…

Neden Oyunları Seviyoruz?

Çocukluk döneminden söz etmiyorum, yetişkinler olarak neden hala oyun oynamayı çok sevdiğimizi bilen var mı? Bu konuda elbette sayısız araştırma yapıldı ve halen yapılıyor. Bu araştırmalar gösteriyor ki oyunları çok sevmemizin arkasında hissettirdiği önemli duygular var. Bunlardan ilki “başarı elde etme güdüsü” olurken bir diğeri de “sosyalleşme ihtiyacı” şeklinde karşımıza çıkıyor. Nedeni ne olursa olsun bilgisayar oyunlarının yaşattığı haz, hayatta çok az şeyde yakalanabiliyor.

Kubilayla sinemaya gittiğimizde sinema girişindeki oyun konsollarına takılıyoruz. Kubilay deli oluyor onlara. Evde tablet yok. 8 yaşına söz verdik. Araba, motor yarışları çok seviyor. Baba zaten dünden razı eve playstation alsak 🙂 Gerçi sıra kavgasından korkuyorum:)

Çünkü  PlayStation oyunları bilgisayar oyunu dendiğinde ilk akla gelen şey. Daha önce hiç PS oyunlarını denemeyen var mı? O grafikler, çizimleri aksiyon ve hassas kontrol pek çok farklı bilgisayar oyununu geride bırakıyor. Haliyle oyun oynamanın yaşattığı duygular da had safhaya çıkıyor. Çünkü PS oyunlarında başarı elde etmek zor ve bunu yakaladığınızda oyundan alınan haz da ikiye katlanıyor. Hastaları tutkunları var büyük küçük.

Oyun Oynamak Kendine Zaman Ayırmaktır!

Siz ne düşünüyorsunuz, bilmiyorum ama oyun oynamaya karşı değilim yeter ki tadında bırakılsın 🙂 Bilgisayar oyunları aslında kişinin kendine zaman ayırmasıdır. Hayatın her daim zorunlulukları, sorumlulukları ile zaman geçirecek değiliz. Eğlenmeye de zaman ayırmalıyız ve aslında eğlenmeyi bir ihtiyaç olarak görmeliyiz. Bunun en konforlu yolu yeni bir PS oyunu temin etmek! evde rahat rahat… Uykunuz kaçtığında, stresli bir gün geçirdiğinizde, yalnız zaman geçirmeye ihtiyaç duyduğunuzda en büyük yardımcınız PlayStation oyunları olabilir belki de…

Eğlence ihtiyacınızı evde rahatlıkla karşılamanızı sağlayacak olan bu maceraya neden kayıtsız kalalım ki? Elbette oyun oynamanın keyfinden kendimizi mahrum bırakmak istemeyiz.

“Katılıyorum” Diyenlere Küçük Bir Tüyo!

Eğer böyle düşünüyorsanız, kısa bir süre önce yaptığım bir araştırmanın sonucunu aktarayım. Yeni bir PS oyunu almak isterseniz fiyat araştırmasıyla hiç zaman kaybetmeyin. Çünkü MediaMarkt internet sitesinde PS4 fiyatları çok uygun! Ayrıca oyunun tüm teknik özelliklerine dair detaylı bilgi de bulabilirsiniz. Gayet makul olan fiyattan sizin de faydalanmanızı isteriz. Zaten Mediamarkt her yerde.

Uyarıyorum ! Fiyat çok uygun olunca MediaMarkt internet sitesinde satışa sunulan ürünler çok kısa sürede tükeniyor. Eğer uygun fiyat fırsatını kaçırmak istemiyorsanız acele etmeniz gerektiği bilgisini de ekleyeyim. Malum, PS oyunlarının meraklısı çok fazla… Eğer geç kalırsanız “ürün tükendi” uyarısını görebilir ve üzülebilirsiniz 😛 🙂

 

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s