şundan bundan

Kubilay…

İyi ki doğdun oğlum…. İyi ki varsın..5 bitti nasıl 6 ya girdin anlamadım…. Öpmeye sarılmaya muhabbetine doyamadığım canım oğlum… Neşen eksilmesin.. Karşına hep iyi insanlar çıksın.

Büyüdüğünde buraya baktığında bunları okumanı isterim.. Gerçi ben sana hep böyle hislerimi söylerim, sevgimi çok gösteririm ama burada anı da kalsın isterim.

Kubilay tatlımmmm 🙂 Seni çok seviyorum. Beni çok güldürüyorsun. Çok eğlenceli, esprilisin. Babanla sana çok gülüyoruz. Seni okuldayken çok özlüyorum. Akşamı iple çekiyorum. Meraklı olman, yaratıcı olman ve sevgi dolu olman beni çok mutlu ediyor. Akşamları seni sırayla yatrıyoruz babanla.. Bir akşam o bir akşam ben.. Benim sıram olduğu akşamlar tabi ki genelde hep masal masal diye tutturuyorsun.. Çook yorgun değilsem veya hasta…sana masallar anlatıyorum.. Çoğu uydurduğum masallar 🙂 Ama masallarımı çok sevdiğini söylüyorsun ne mutlu bana.. Bazen sana diyorum ki hadi bana 3 şey söyle ondan masal yapıcam… çok hoşuna gidiyor.. Uyumadan önce bazen dertlerini anlatıyorsun.. okulda kızdığın üzüldüğün şeyleri veye çok sevindiğin şeyleri.. Sabahları işe gitmeden önce mutlaka beni öpmek görmek istiyorsun eğer uyuyorsan – ki genelde uyanıyorsun kendi kendine- uyandırmamı istiyorsun… ben de kırmıyorum uyandırıyorum seni sarılıyoruz muhabbet ediyoruz giysilerini seçiyoruz. Giyim konusunda seçicisin. Kitap okumayı seviyorsun. Harflere, rakamlara ilgilisin. Sanırım yani umarım ilkokulda çok zorlanmayacaksın diye düşünüyoruz babanla. Herzaman söylediği gibi seni daima koruyacağım ve seveceğim. Kendini çok sev oğlum ve sevgiyle yaşa…iyi ki doğdun. Annen olduğum için çok şanslı ve mutluyum….

 

Reklamlar

“Kubilay…” için 12 yorum

  1. İyi ki doğdun tatlı Kubilay!! Seni çok seviyorum. Daha nice mutlu sağlıklı anneciğin babacığınla sevdiklerinle birlikte doğumgünlerin olsun insallah! Hep gül hep mutlu ol ❤️😍🎉🎊🎈🎁

    Seni çok seven Deniz ❤️

    Beğen

  2. Heee Oğluşumun doğum gününü (haftasını),çeşitli etkinlikler ve törenlerle Yurtta ve dış temsilciliklerde kutlar ömür boyu mutluluklar dilerim..

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s