RSS

Silence Beach Resort tatilimiz..

25 Tem

Geçen hafta tatildeydik.. Bu aralar sağlık sorunları yaşadığım için çok ama çok ihtiyacımız vardı böyle bir tatile ailecek. Ets’ den ayarladık.Side Kızılağaç tarafında.. Silence Beach Resort’ u. Memnun kaldık. Eğlendik, yedik içtik, keyifli geçti şükür. Arabayla gitmenin daha rahat ve ucuz olacağını düşünerek arabamızla gittik. Giderken biraz kaybolup tırsınç dakikalar yaşasak da şükür kazasız belasız vardık. Gece yolculuğu yapmıştık giderken. Dönerken gündüz yolculuğunu tercih ettik. Kubilay arada mide bulantısı dışında ve kucağıma gelme ısrarları dışında bir sıkıntı yaşatmadı bize. Çok şükür uyumlu anlayışlı bir oğlum var.


Deniz taşlıydı, dalgalıydı ama bizi etkilemedi yine girdik. Kubilay çok cesur. Kolluksuz yüzdü çoğu zaman ama biz ısrarla kolluk taktırdık risk almamak için. Öğlenleri odada çizgifilm kitap molası verdik iyi oldu. Miniclub da oyunlar oynadı resim çizdi. 

Akşamları dans gösterisi, sihribaz gösterisi gibi gösterileri ucundan izleyebildik. Çünkü Kubilay kucağımızda bayıldı uykudan 🙂 mecbur biz de erken uyumuş olduk. gerçi zaten biz tavuk bir çiftiz ama tatilde biraz daha uzatırdık Kubilay olmasa 🙂 Erken yattık erken güne başladık.  Masa tenisi oynadılar babasıyla ben de o sırada Pilates Yoga dersine katıldım sabahları. Akrobatik gösteri oldu havuzda..bazı günlerde şişme oyuncaklar vs.. 

 


Son günümüzde Korsan Teknesi turuna çıktık. 2 saatlik bir yolculuktu. Bir tarafı buz gibi çay bir tarafı sıcacık deniz arası bi yerde yüzme molası verdik keyifliydi. Kubilay açık denizde tekneden denize girdi can yeleğiyle pek hoşuna gitti bu.

Yemekler güzeldi. Son zamanlarda 10 kilo almama ve zayıflama kararıma rağmen tatil diye hiiiç kısmadım vallahi.. istediğimi yedim..tadını çıkardım.

Otelde lunapark vardı. Müthiş iyi geldi bize.. her akşam Kubilay ve babası neredeyse herşeye bindiler çok eğlendiler.. Kubilay balerine bile bindi.. Ben sadece bir kez çarpışan arabaya bindim. Eskiden hepsine binerdim ama şimdi hiç içim kaldırmıyor.  Ets görevlisi tatlı kız otele girerken bize lunaparka bileti verdi bir sürü sağolsun.. Hiç para ödemeden her akşam eğlendik lunaparkta.

Kaydıraklar çoktu. Ben çok azına bindim, tırstım. Kubilay babasıyla defalarca bindi. Zaten özellikle kaydıraklı, aquaparklı otel istemiştik Kubilay için. Aslında tehlikeli bir yandan da .. sürekli yüreğin pır pır… ama çok da eğlenceliydi.


 

Reklamlar
 
2 Yorum

Yazan: 25 Temmuz 2017 in gezdimler

 

Etiketler: , , ,

2 responses to “Silence Beach Resort tatilimiz..

  1. kıvırcık:))

    26 Temmuz 2017 at 08:58

    ne güzel tatil resimlerden belli kleyifli oldugu bir gün bende gidicem:P

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    26 Temmuz 2017 at 09:25

    Git tabi Kıvırcık 🙂 İnşallah bizden de çooook eğlenirsiniz …

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

Minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: