RSS

Rahat uyku için…

08 May

Sağlıklı yaşam için sağlıklı bir uyku düzeninin olmasının gerekliliği tartışılmaz bir gerçek. Çünkü uykunun bağışıklık sisteminin güçlü kalması için önemli bir etken olduğunu biliyoruz. Bu aralar bahar alerjisinden midir nedendir bilemiyorum Kubilay geceleri uyanmaya başladı ..al onu tekrar hop yatağına götür… geniz akıntısı var sanırım öksürüyor da.. Akar alerjisi olduğu için yatağı mı değiştirsem diye düşünmüyro değilim.. Gerçi son zamanlarda yatağım da beni çok rahatsız ediyor. Sanırım yatağımızın yaşı 6 oldu.. Belki de değiştirmemiz gerekiyor artık.. Sırtım ağrıyor özellikle sabah uyandığımda… Eşimde de bel fıtığı var. Yatakları inceleyip yakın zamanda bir değişiklik yapmamız şart. Omurgayı destekleyen ortopedik yataklar ve hassas bünyeler için tasarlanan anti-alerjik yataklardan bahseden Yatsan’ ın sitesini inceledim.

Oğlumun yatağının da yaylarının sanki gevşediğini düşünüyorum. Belki bazalı bir yatak alırsak depolama konusunda da bana yardımcı olabilir. Malum ev küçük odalar küçük…ve çocuk olduğu için dönüşümlü ihtiyaç duyulacak eşyalar oluyor. Bazalı yatak kurtarıcı olabiliyor. Arabalı yatak aldığıma pişmanım biraz açıkçası…Kumaş, suet veya deri olabilir …yani yeni baza..

Bir sürü model tarz var…bu ara beyaz sevdalısıyım..beyaz tercihim olucak büyük ihtimalle..

Bir de ayakları yüksek olsun istiyorum. çünkü yatak altını temizlemekte çok zorlanıyorum şimdikinin…çeksen  bir türlü çekmesen bir türlü..rahatça vileda yada elektrik süprügesi girebilse iyi olur.

Görümceme almıştık Yatsandan beyaz bir yatak yıllar once .hala taş gibi duruyor o da bembeyazdı ne güzel.. Kubilay’ a beyaz almam ama sanırım.. bi de altında bir yatak daha olanlardan görmüştüm yavrulu yatak mı neydi adı sanırım. O da bir misafir geldiğinde çok iyi olur diye düşünüyorum yani yerden de kazanç olur. Tek kişilik baza modelleri arasında bunda kaldı aklım biraz… ama Kubilay’ ın odasındaki kolon yüzünden farklı yere koymam gerekecek..öff

 

 

Sitede çok güzel yataklar, uyku ürünleri var. Aklım birkaç şeyde kaldı. Karar vermek için bir Yatsan mağazasına gitmek incelemek istiyorum. Kişiye özel üretim de yapılıyormuş bu arada. Sizlerin de yatak konusunda tavsiyesi varsa yorum bırakırsanız sevinirim 🙂 özellkle bu yavrulu yataklardan kullanan var mı?

 
13 Yorum

Yazan: 08 Mayıs 2017 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , ,

13 responses to “Rahat uyku için…

  1. Anonim

    08 Mayıs 2017 at 21:54

    en güzeli işbir diye biliyorum ama fiyat olarakta en pahalısı sanırım

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    09 Mayıs 2017 at 10:57

    İşbir’i duymuştum. Çok pahalı bir seçim yapamam incelemek lazım tabi büyük markaları..

    Beğen

     
  3. Anonim

    09 Mayıs 2017 at 11:43

    yavrulu yatak kullanmadım o yüzden yorum yapamıyorum.
    bazalı yatakları sevmiyorum.ama kullanışlı.
    annemde yatsan yatak var. epeydir kullanıyor hiçbirşey olmadı.

    Beğen

     
  4. Anonim

    10 Mayıs 2017 at 11:30

    Şu aralar yatak arayışındaydım iyi oldu bu yazıyı okumam. Teşekkürler.

    Beğen

     
  5. kadriye

    10 Mayıs 2017 at 11:31

    yukarıdaki yorum benim . Anonim olmuş yanlışlıkla.

    Beğen

     
  6. kadriye

    10 Mayıs 2017 at 11:39

    İşbir yataktan beğendik bizde. Türkiye de yatak denilince herkesin aklına İşbir geliyormuş ve kaliteliymiş yatakları. Yani memnunlar alanlar. Altından yatak çıkan tek kişilik yataklardan kız kardeşimde vardı ama pek kullanışlı olmuyor demişti.

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    10 Mayıs 2017 at 11:40

    Kadriye teşekkür ederim sen de araştırırsan belki yazarsın bloguna ben de faydalanırım 🙂

    Beğen

     
  8. gorgonat

    10 Mayıs 2017 at 11:52

    Yeni yatak almanın zamanı geldi.

    Beğen

     
  9. loveandsmile

    10 Mayıs 2017 at 14:21

    Kadriye teşekkür ederim yorumun için.

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    10 Mayıs 2017 at 14:22

    Gorgonat ..biraz daha bakınalım şeker 🙂

    Beğen

     
  11. peritalya

    16 Mayıs 2017 at 10:56

    talyanın yatağı altında misafir yatağı da olan. çok kullanışlı bence. büyüyünce arkadaşları da gelir kalır minnoşun odasında diye düşündük. bazalı yatakta ayak yüksekliği gerçekten önemli yalnız. sinir oluyorum altına vilada başlığı girmezse…

    Beğen

     
  12. loveandsmile

    16 Mayıs 2017 at 10:58

    Peritalya; şimdiki yatağım öyle işte sinir oluyorum. yatağı çekip altını silmek eziyet oluyor.

    Beğen

     
  13. peritalya

    16 Mayıs 2017 at 11:07

    kubilayın alerjik durumları daha iyidir inşallah , yastık, yatak vs aradığını biliyordum

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

