RSS

Once Upon A Time

30 Mar

Tv nerdeyse hiç izlemem. Dizi de……Amaaaaaaaaaaa bir dizi izliyorum…ve artık Türk dizilerine dönüp bakacağımı sanmıyorum 🙂 Bir dizi ki kurgusu takdire şayan. İçinde masallar da var gerçek hayat da. Heyecan, aşk, gerilim, espri… Fantastik şeyleri seviyorsanız hele hiç kaçırmayın izleyin derim.

Daha 2. sezona başladım önümde 4 sezon daha var oyy oyy..nerden sardım diyorum bazen ama olsun çok keyifli izlemesi..sanırım 2011 de başlamış dizi zaten…

İşte birkaç kare diziye dair…

 

 
2 Yorum

Yazan: 30 Mart 2017 in izledimler

 

Etiketler: , , , , ,

2 responses to “Once Upon A Time

  1. Esra

    30 Mart 2017 at 16:17

    esra bunu çook beğendi:):):):)

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    30 Mart 2017 at 16:40

    Esra 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
