RSS

Diş miş..

22 Şub

20170206_182122-1Kubilay’ ın dişlerine dolgular yapıldı. Çok heyecanlıydım korktuğu için. Acaba duracak mıydı, acaba ağlayacak mı çok canı yanacak mıydı ya durmazsa, iğne işi nasıl olucakdı çünkü iğneden çok korkuyor  vs vs. Çocuk diş doktoru çok şeker ağzı iyi laf yapan güzelce bir hanımdı. Bu çok yardımcı oldu. Tatlı tatlı aletleri tanıtması, sabırla beklemesi, sorularına cevap vermesi… Öncesinde ise Kubilay’ a birkaç kez anlattım neler yapılabileceğini ve benim de bunları yaşadığımı. Kubilay’ dan once benim dişim yapıldı beni izledi birkaç kez gittiğimizde…Yani ortama alıştırdım öncelikle… Bana yapılan şeyleri group hala gülümseyerek ona el sallamam o koltukta ona güven verdi. Bir arkadaşımda gördüğümüz oyun hamurlu diş hekimi oyuncağı da onu çok etkilemişti çok istemişti ama her istediğini almayan ben para biriktirelim alabiliriz o zaman demiştim. Ve nihayet konu diş tedavisi olunca aklıma fikir geldi. Oyuncağı aldım. Diş hekimi hanıma Kubilay görmeden ilettim ve ilk dolgusunun yapılmasıyla cesaret hediyesi olaak bu oyuncağı vermesini rica ettim. Çok mutlu oldu. Ve evde günlerce diş doktorluğu oynadı 🙂 2 dolgusu bitti biri çok derindi. Yani derin olan da uyuşturmak şarttı. Doktor o kadar maharetliydi ki gözüne gözlük verip dişleri yıkayacağını bu suyla uyutucağını20170206_192434 sakın gözünü açmaması gerektiğini yoksa o sudan gözüne de fışkırıp çok yakacağını söyledi. ve o arada şırıngayla dişe ilacı yaptı. İlk kez uyuşmayla karşılaştığı için şaşkın oldu. Ağzını burnunu eğdi.. Ama dinledi doktorunu. ve derin dolgu bitti şükür. Şmdi ufak tefek bir iki dolgusu var zamana yaydık. Tabi çürüğe musait ağız yapısı olduğundan tatlıyı azaltmamızı istedi. Ki akşamları dişlerini fırçalayıp yatar Kubilay yine de çürümüş dişler. Çikolatalı şeyleri seviyor. Dikkat etmemiz şart. 20170208_185205

 
Yorum yapın

Yazan: 22 Şubat 2017 in oyun, şundan bundan

 

Etiketler: ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

