RSS

Tatlı Tuzak

02 Şub

20170127_132402Uzun zamandır aşk romanı okumamıştım. Ve bu kadar aradan sonra tesadüfen okuduğum bu romanı çok çok beğendim. İki gecede adeta aktı bitti. Gözümde canlandırıp adeta bir film gibi okudum kitabı. Kitapta tutku o kadar ateşli anlatılmış ki heyecanlanmamak mümkün değildi 🙂 Konu elbette çok ilginç bir konu değil. Zengin adam fakir kız aşkı. Yüzlerce kez filmlerde kitaplarda işlenmiş bir konu. Ama işleniş, kurgu, anlatım ve yazara özgü süsleyiş herzaman hikayeleri tekrar çekici hale getirebiliyor. Basit görünen konu içine alıyor sürüklüyor heyecanlandırıyor ve uyku kaçırtıp bitittiriyor 🙂 Bu aralar canım aşk meşk çekiyor diyorsanız ya da sevgilime gıcığım bu aralar diyorsanız alın okuyun 🙂 aşka gelirsiniz vallah billah 🙂

Bu arada öğrendim ki kitabı yazan aslında Zeynep Avcı. Ama kitaplarında yazar ismi olarak Rita Hunter’ ı kullanıyor. Şaşırdım ve bravo dedim.

20170127_132358

 
9 Yorum

Yazan: 02 Şubat 2017 in kitaplık

 

Etiketler: , , ,

9 responses to “Tatlı Tuzak

  1. annegozuyle

    02 Şubat 2017 at 11:45

    Ben de tesadüfen Rita Hunter’ın Ateş Serisini okumuştum. Aşkın Ateşi, Ruhun Ateşi ve Kalbin Ateşi. Tarihi aşk romanı olarak her 3 kitap da harikaydı doğrusu ve Türk bir yazar olduğunu öğrenince çok şaşırmıştım. Gerçekten olay örgüsü ve dili harika. Bunu da okuyayım en kısa zamanda 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    02 Şubat 2017 at 13:05

    Ben de yine rastlarsam okuycam digger kitaplarını 🙂

    Liked by 1 kişi

     
  3. seviye

    02 Şubat 2017 at 13:31

    Benim de ilk okuduğum romanı Tatlı Tuzak’tı. Ne kadar başarılı bir çeviri diye düşünmüştüm, yazarın Türk olduğunu öğrenmeden önce 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    02 Şubat 2017 at 13:52

    Seviye aynen hiç türk olabileceğini düşünmemiştim 🙂

    Beğen

     
  5. mavianne

    03 Şubat 2017 at 17:11

    ilginç neden kendi ismini kullanmıyor ki
    çok satılsın diye mi
    değişikmiş

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    06 Şubat 2017 at 10:46

    Mavianne ; ben de çok şaşırmıştım..

    Beğen

     
  7. kucukilhamkutusu

    19 Şubat 2017 at 14:55

    Tutku, kitaptaki en sevdiğim duygu unsuru:) Okuyacağım, teşekkürler

    Beğen

     
  8. *

    14 Haziran 2017 at 18:47

    Merhaba bayadır yoksunuz, blogun instagram hesabini da kapattigimdan buradan bir yazayim dedim, umarim hersey iyidir!

    Beğen

     
  9. Anonim

    15 Haziran 2017 at 09:12

    merhaba haklısınız epeydir yazamıyorum rahatsızlıklarım oldu toparlanmaya çalışıyorum. kapattınız demek..nedenki..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

