RSS

10 yıl …

08 Nis

Foto Fotoğraf3872Sene 2006 .. bugün…evlenmiştik.

10 yıl oldu.

Bazen güldük, bazen didiştik, bazen üzüldük, bazen endişelendik, bazen uzak bazen yakın olduk. Tıpkı hayat gibi… Eşim de benim hayatım…. Okur mu bilemem bloğu.. Çok seviyorum seni canım kocacığım 🙂

Uzun zamandır bloğa yazmıyorum, içimden gelmiyor. Biraz hevesimi kaybettim gibi.. zaten çok takip eden ilglenen merak eden de yok. Kendim için oğluma anı olsun diye yazıyordum. Belki yeniden başlarım…yada biter kalır böyle..akışına bıraktım..

Kubilay 4 ü geçti. Baldan tatlı halleri konuşmaları, enerjisi devam ediyor.Sağlıkla neşeyle iyi günlerini görmek eşimle dileğimiz.. Herşey onunla daha bir güzel…

Fotoğraf4169 IMG_3748

 

 

 
11 Yorum

Yazan: 08 Nisan 2016 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

11 responses to “10 yıl …

  1. Anlam

    08 Nisan 2016 at 16:17

    Nice 10 yıllarınız olsun…
    Ha bir de… varsın kimse takip etmesin. Önemli olan senin iyi hissetmen;)

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    08 Nisan 2016 at 16:22

    Anlam …. teşekkür ederim 🙂
    haklısın aslında 🙂

    Beğen

     
  3. annegazetesi

    09 Nisan 2016 at 22:46

    Aslı’cım, çok çok tebrik ederim. Nice 10larınız olsun, 40lar 50ler 🙂
    Sağlık sıhhat ve sevdiklerinizle.

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    11 Nisan 2016 at 08:10

    çok teşekkür ederim Anne gazetesi 🙂

    Beğen

     
  5. Havva Peynirci

    11 Nisan 2016 at 21:33

    nice güzel yıllarınız olsun,aşkla dolsun.

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    12 Nisan 2016 at 07:52

    Havva çok teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  7. gulsahlahayatadair3

    16 Nisan 2016 at 00:49

    Selam. Aslında bloğundan yazmak istedim ama onay vermediği için burdan yazıyorum. Daha nice on yıllarınız olsun. Sağlıkla, huzurla… Umarım blog yazarsın ve bizde keyifle okuruz yazılarını.

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    18 Nisan 2016 at 07:52

    Gülşah yazabilmişsin 🙂 çok teşekkür ederim

    Beğen

     
  9. gulsahlahayatadair3

    21 Nisan 2016 at 15:12

    Selam. Hep yaz emi 🙂 Her ne kadar bloğundan yorum yazmasam da takipteyim. Ki eminim benim gibi olanlar çoğunluktadır. 😊 16 Nis 2016 ÖÖ 12:49 tarihinde “Gülşah Toptaş” yazdı:

    > Selam. Aslında bloğundan yazmak istedim ama onay vermediği için burdan > yazıyorum. > Daha nice on yıllarınız olsun. Sağlıkla, huzurla… > Umarım blog yazarsın ve bizde keyifle okuruz yazılarını.

    Beğen

     
  10. GÖKAY

    17 Mayıs 2016 at 17:19

    Canım okudum tabii. Çok teşekkür ederim..Nice 10 yıllara…

    Beğen

     
  11. loveandsmile

    18 Mayıs 2016 at 07:37

    Canımmmm 🙂 geç olsa da yorum yazmana mutlu oldum… 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
