RSS

Bir sürü şeyden…

30 Tem

Ne zamandır fırsat bulamadım buraya yazmaya..

Rize’ ye gittik geldik.. Canım dostum Deniz’ imi evlendi.. parmağımdaki siğili aldırdım pek bir acılı işlemdi….Kubilay bronşit oldu…iş ev şu bu vs vs..

Ben yazmayayım fotoğraflar konuşsun… pek bir halsizim uzun uzun yazmaya anlatamaya mecalim yok…

Adsız

2015-07-17-1096CIMG7889 Köyde fındıklar gülümsüyor 🙂 Masal anlatıyorum onlara.. Hangisi mi .. tabi ki

Kubilay’ ın uzun zamandır takıntısı olan ” Pamuk Prenses ve 7cüceler “CIMG7834

Dede bisiklet aldı, etiketlerle süsledik, evin yanındaki parkta bindi evde bindi bindi de bindi  🙂

CIMG7829Annem ve kayınvalidem muhabbetteler

CIMG7786

CIMG7784

2015-07-17-1161 2015-07-17-1147Dereler kurumasın,, buz gibi aksın,, iç açsın….

2015-07-17-1110seviyorum kocayı….seviyorum sarmasını…

Ortaokuldan beri hiç ayrılmadığımız canım dostum Deniz evlendi. Bekarlığa vade partisinde kendimce birşeyler hazırladım. Taç ve küçük pankartlar  aldım.  şeker jelibon alıp süslü kek kalıplarına koyup poşetledim ve melek figürlü kıskaçla poşetleyip üstüne kendi hazırladğım yuvarlak denizin bekarlığa veda partisi etiketini zımbaladım. Bir de tadellelere o süsü zımbaladım…striptizci ayarladım 🙂 minik erkek bebek  🙂 eline de pankart yaptım 🙂 eğlenceli oldu 🙂

Şaşkın Meyhane’ ye gittik. Keyifli geçti.Uzun zamandır kız kıza akşam dışarı da çıkmamıştım çok iyi geldi.

bekar1

Fotoğraf2735Fotoğraf2739Fotoğraf2740Fotoğraf2744

11745564_10152948340387124_4045907559418686181_n

denizipek

Tam bir  hayvansever olan Deniz nikahında süslü şeker yerine hayvan barınağına bağış yapmış misafirler adına.. onun magnetleri dağıtıldı.. Hoş…

Fotoğraf2783 Fotoğraf2782
Parmağımın korkunç hali… Yakıldı, oyuldu…. sanırım 1-2 ayı bulucak iyileşmesi.. siğiliniz çıkarsa sakın benim gibi yıllarca öyle kendi haline bırakmayın kökleşir ve kurtulamazsınız 😦

Fotoğraf2757veee Kubilay bronşit.. nasıl oldu anlamadan…1 gecede tıkanma ile başladı … hava alırken hastahanede…bugün kreşe gitmek çok istedi götürdük ..iyiymiş inşallah akşam da öyle olur.. ilaca ve takibe devam..Allah çözümsüz dert vermesin…

Fotoğraf2785 Fotoğraf2784

 
5 Yorum

Yazan: 30 Temmuz 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

5 responses to “Bir sürü şeyden…

  1. Evde Yazar

    31 Temmuz 2015 at 10:32

    Çok sıcak bir yazı olmuş, fotoğraflar da çok güzel.. Bekarlığa veda partisi için yaptıklarınız çok zarif ve çok keyifli olmuş, emeklerinize sağlık. Hayranım böyle yetenekli kadınlara, bende pek yok böyle meziyetler 🙂
    Bu arada Kubilay’a da geçmiş olsun diyorum.
    Sevgilerimle.

    Beğen

     
  2. Deniz

    31 Temmuz 2015 at 13:18

    Canım Aslı’m can dostum sayende muhteşem bir Bekarlığa Veda oldu, öyle güzel şeyler hazırlamıştın ki… Evlendiğim günde de yanımda oldun süreç boyunca da yalnız bırakmadın. Her eve lazım senden:) Ama senden bi tane var o da benim biricik dostummm:) Magnetleri beğenmenize cok sevindim, herkes de cok beğenmiş… umarım başkalarına da örnek olur:) Gece de çok güzeldi iyi ki geldiniz… Çok öpüyorum seni çok seviyorum bitanem mucukkk Kubi’nin muhteşem annesi! 😍😊😘😘😘

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    31 Temmuz 2015 at 13:58

    Evde Yazar çook teşekkürler 🙂
    Deniz tatlım teşekkür ederim nice güzel kutlamalara inşallahhhh

    Beğen

     
  4. Havva Peynirci

    10 Ağustos 2015 at 14:42

    ne hoş bi yayın,içinde herşey var.
    güzel bi ailen var,çok tatlısınız.
    arkadaşına da mutluluklar diliyorum.
    sana ve kubi ye geçmişler olsun
    çok sevgiler

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    10 Ağustos 2015 at 14:46

    Havva çok teşekkürler 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

