RSS

birikmişler..

06 Tem

Fotoğraf2639dikişlerimizin ilk haliydi bu… geçenlerde alındı.. bir krem sürmeye başladık.. bakalım iz kalabilir de kalmayabilir de.. iz kalsa da mühim değil bana göre.. yeter ki iyi olsun da oğlum..dönüşümİnsan güzellik katmak isterse evine, arabasına, kendine…. bu kardeşi evden çıkınca gördüm. Baktım dönüşüm arabası ( ben böyle diyorum o arabalara ) çiçekli..süslemiş kendince.. çok hoşuma gitti. Ben onlar için mutlaka temiz poşetleyip koyuyorum çöp kutusunun yanna camdı,kartondu,kutuydu vs..  Fotoğrafını çekmek istedim ama tırsdım da görürse kızar diye.. dilerim işleri rast gitsin.. o da ekmek parası kazanıyor ben de… şartlar farklı…Fotoğraf2616

Kubilay için nerde karton , strafor bişi bulsam uyduruyorum bir oyun… işte bulduğum kartonun kat otopark oluşu 🙂

yüzücü

Kubilay’ ın okulu devredildi. Okulun ismi ” Özel Keşfeden Çocuklar ” oldu. İnşallah yeni yönetimle, öğretmenleri ve arkadaşlarıyla oğlum güzel günler geçirir. Çok sevdiği ” Dilek öğmetmeni” değişicek. Elbette yine görüşeceğiz öğretmenimizle inşallah.. Okulun yaz okulu kapsamında yüzme dersi için bone ve gözlük aldım. Kubilay hemen evde denemelere başladı komik komik 🙂 Fotoğraf2666

At binmeye gitmişler geçen cuma 🙂

kubiat

 
1 Yorum

Yazan: 06 Temmuz 2015 in şundan bundan

 

Etiketler:

One response to “birikmişler..

  1. nihal b aysal koçer

    09 Temmuz 2015 at 21:42

    ne güzel bir ayrantı yakalamışsın

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
