RSS

Çocuklar Okulu Neden Sevmez?

23 Haz

çocuklrBu kitabı ne zamandır okumak istiyordum ama kafamı toplayamıyordum çünkü yüzeysel bir kitap değil. Bol örnekli (hem de oldukça güncel örnekler..diziler, ünlüler, vs ) , araştırmalı, deneyli bir kitap. Öğrenme, zeka , hafıza konusunda dolu bir kitap.. Özellikle öğretmenlerin, eğitimcilerin, sunum yapanların kesinlikle ve kesinlikle okuması gereken bir kitap.

Baktım bir türlü okuyamıyorum böyle durumlarda yaptığım üzere karıştırma, atlaya atlaya okuma tekniğime geçtim.. Ve atlamalarımda bu noktaları da bloğumda paylaşmak istedim. Kitabı merak edenlere acaba okusam mı demeden önce yol gösterici olur diye düşündüm.

Bu arada ben bu kitabı çok okumak isterim diyen varsa aranızda aşağıya yorum yazın. Yorum yazarken mail adresiniz gizli kalıyor sadece ben görebiliyorum. Size mail olarak kitabı gönderebilirim. Çünkü kitap bende pdf olarak var.

kitap1 kitap2 kitap3 kitap4 kitap5

 

 

 
3 Yorum

Yazan: 23 Haziran 2015 in kitaplık

 

Etiketler: , , ,

3 responses to “Çocuklar Okulu Neden Sevmez?

  1. annegozuyle

    26 Haziran 2015 at 22:32

    Selam cok ilgimi cekti. Bana gonderir misiniz? Tesekkur ederim.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    29 Haziran 2015 at 08:11

    Annegözüyle gönderdim 🙂

    Beğen

     
  3. BARIŞ TEYMUR

    07 Nisan 2016 at 23:09

    Merhabalar, tezim için Çocuklar Okulu Neden Sevmez? kitabına ihtiyacım var pdf dosyasını e-mail adresime gönderirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler…

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

