RSS

Tatilden dönüş sendromu..

09 Haz

CIMG7537Kuşadası tatilimiz bitti… Grand Blue Sky adlı otele gitmiştik. Keyifliydi, memnun kaldık. En önemlisi Kubilay çok iyi vakit geçirdi. Hava ne çok sıcak ne de soğuktu. Ve tatilden kareler…akubilay  Fotoğraf2493 Fotoğraf2528Dönüşte İstanbul’ dan İzmir’ e yerleşen canım kuzenim Sezen’ e uğradık. Yeni taşındığı nefis evinde az da olsa sohbet etme imkanı buldum. Ve gönlüm oralarda kaldı.  Keşke şartlarımız daha uygun olsaydı da biz de İzmir’ de yaşasaydık çok isterdim… Kimbilir belki bir gün olur.. umut dünyası…

CIMG7717

 
4 Yorum

Yazan: 09 Haziran 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

4 responses to “Tatilden dönüş sendromu..

  1. http://notdefterimden.blogspot.com.tr/

    10 Haziran 2015 at 16:11

    Yerim ben ufaklığı çok tatlı maşallah 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    10 Haziran 2015 at 16:13

    Notdefterimden 🙂 teşekkürler

    Beğen

     
  3. Tidy Ghost

    13 Haziran 2015 at 14:54

    Yaramaz çok eğlenmiş belli. Ah İzmir güzel İzmir. Ben üniversiteyi İzmir’ de okudum ve ben de keşke İzmir’ de yaşayabilseydim diyorum. İzmir’ e gidip böyle düşünmeyen insan sayısı çok azdır sanırım 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    15 Haziran 2015 at 08:23

    Evet Tidy Ghost.. İzmir özel bir şehir.. 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

