RSS

Tamam mıyız?

28 May

tamammıyız

Dün akşam yatmayı düşünürken Foxtv de baktım Deniz Celiloğlu denen oyuncu. bir film başlamış…Nerden mi biliyorum bu adamı… Daha önce izlediğim ve yazdığım bu filmden…. https://loveandsmile.wordpress.com/2014/02/25/turk-gerilim-filmi-ev/ neyse bir bakayım derken….. filmi bitirdim. Aslında hiç sevmediğim biri oynuyordu filmde.. yani oyunculuğunu, elektriğini, mimiklerini sevmediğim bir oyuncu.. Aras Bulut İynemli.

Filmden çok etkilendim. Ya ağlamaya çok hazırdım bilemiyorum ama gözyaşlarım sel oldu izlerken.. belki bir yerlere dokundu bilemiyorum.. hüzünlü bri film ama bir yandan da “kalk ayağa” diyen bir film.. ” kendine gel ” diyen… “şükret” diyen.. ama ajitasyonu olmayan bir filmdi.. Oysa malzeme çoktu bunun için..

Şimdi filmi sorguladım Google amcada…meğer film Çağan Irmak’ ın filmiymiş. Bu arada Temmuz ismi pek hoşuma gitti.. Ama çok mu dalga geçilecek bir isim bir çocuk için bilemem.. Temmuz ve beden engelli İhsan’ ın hikayesi…Filmde çok sevdiğim Sumru Yavrucuk da var.

Bu arada film hakkında ekşide birşeyler okuyunca şaşırdım. Eşcinsellikten bahsedilmiş. Ben filmi izlerken gram böyle bir şey düşünmemiştim Yani Temmuz’ un eşcinsel olduğunu hiç düşünmedim hissetmedim. Yada bilmiyorum filmde kesinti vardı belki böyle bir şey hissetmemi engelleyen.. çok da umrumda değildi karakterin cinsel tercihi zaten o da ayrı…Milletin aklı fikri önünde sanırım. ekşi de amma çok takınılmış buna.. Neyse fikrim olsun merak ettim diyen izlesin … ben çok beğendim.

 

 
Yorum yapın

Yazan: 28 Mayıs 2015 in izledimler

 

Etiketler: , , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

