RSS

Büyüklere Mektuplar..

26 May

kitapBu kitabı sevgili 2balık1kedi den duymuştum sağolsun.. ( http://2balik1kedi.blogspot.com.tr/search/label/b%C3%BCy%C3%BCklere%20mektuplar )Büyüklere Mektuplar ‘ ı bitireli birkaç gün oldu. ” Melek Özlem Sezer ” yazmış. ” Ferit Avcı ” resimlemiş. Kapağını ve içindeki resimleri çok beğendim. Adından da anlaşılacağı üzere içerik olarak çocukların ağzından büyüklere yazılan mektuplar var içinde. Bazı zamanlar fazla düzgün fazla büyükçe yazılmış geldiler bana..yani çocuksu dil olması daha hoşuma gidiyor böyle kitaplarda… ama genel olarak iyiydi kitap. Özellikle çocuklara saygısız, düşüncesiz davranan büyüklerin özeleştri yapabilmesini sağlardı tabi ki okusalardı 🙂

Fotoğraf2451 Fotoğraf2452

 
2 Yorum

Yazan: 26 Mayıs 2015 in kitaplık

 

Etiketler: ,

2 responses to “Büyüklere Mektuplar..

  1. Havva Peynirci

    27 Mayıs 2015 at 08:16

    büyükler okuduğunu unutmazsa ne şahane

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    27 Mayıs 2015 at 08:28

    Evet Havva katılıyorum.. o yüzden ben gözümün önüne kısa kısa notlar kouyorum çocuk eğitimiyle ilgili ki unutmıyım farkındalık olsun diye..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

