RSS

Dev kamyon..

27 Nis

kamyon23 nisan Çocuk Bayramı için Migros’ un yaptığı kampanya çok güzel oldu. Kubilay’ a defalardır istediği ama almadığım kocaman kamyondan aldım yüzde elli indirim olunca.  Bayram hediyesi oldu.. Ve birkaç da kitap, minik araba.. bazılarını sakladım ihtiyaç halinde vereceğim 🙂 Tabi ki kamyon etiketlerle süslendi 🙂

Çoğu zaman yazmayı unuttuğum için kaynayan çok komik laflar ediyor Kubilay… alabildiğim Kubilay’ dan laflar notlarım ;

Nisan 2015

  • Neden oğlum…?
  • İşte
  • İşte ne demek oğlum niye… ?
  • Enişte ( kahkaha atıyor gülüyor..güya şaka yapıyor 🙂 )

10/4/15

 – Sana kızmıyorum seni uyarıyorum anne ( hönk ! eksik olma  )

01/03/15

-Annee karnım ağrıyor

– Çişin gelmiş olabilir mi?

– Hayır… bir fikrim var belki gaz çıkarabilirim.

Mart-2015

  • Baba ile neden dudaktan öpüşüyosunuz?
  • Sevgililer dudaktan öpüşürler
  • Niye öpüşmüyosunuz şimdi
  • Sürekli öpüşmez ki sevgililer.. kem küm…

Mart-2015

Günleri öğreniyoruz.

  • Pazartesi , Salı….Cumartesi..Pazar
  • Anne bugün ne
  • Pazar
  • Pazara mı gitcez anne..

24/02/2015

Sabah uyandı Kubilay.. yanına gittim..

  • Günaydııınn… annesinin bitanesiiii
  • Annesinin sandalyesiiii annesinin kapısııııııı ( düdük benle dalga geçiyor kafiyeyle 🙂 )

31/1/2015

Bebeğinin adı ne

-maviş

-Ayının adı ne

-..ııı. ayıcık

-hayır adı ne

-adı yok..ne koyalım oğlum sen koy adı

-kahverengiş

17/1/2015

Sabahın körü…

  • Patates püresi istiyorum
  • Nasıl yapayım oğlum şimdi püreyi ( kahvaltı hazırlıycam ya )
  • Tuz koy karabiber koy karıştır
 
4 Yorum

Yazan: 27 Nisan 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

4 responses to “Dev kamyon..

  1. http://notdefterimden.blogspot.com.tr/

    27 Nisan 2015 at 16:20

    Seni yerim ben!Muzır seni. Allah’ım esirgesin ya

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    27 Nisan 2015 at 16:26

    notdefterimden… amiiinn 🙂

    Beğen

     
  3. Beyza

    27 Nisan 2015 at 16:53

    Kubilay’ın incilerine bayıldım! 🙂
    Hatta annesinin kapısı bölümünde ciddi ciddi kahkaha attım:D
    Bu küçük insanlar nefisler ya, nefis!

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    27 Nisan 2015 at 17:14

    Beyza daha ne laflar ediyor da not alamıyorum kaynıyor 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

