RSS

23 nisanda mutfak atölyesindeyiz :)

21 Nis

a23etkn

Modadakadın bloğunun sahibesi , Peritalya tütü ve kostümlerinin yaratıcısı sevgili dostum Ulya cumartesileri Mutfak Atölyesine başladı. Cihangirdeki Çocuk Atölyesinde. 23 nisandaki atölyeye Kubilay’ da katılacak. Etkinlik arayan anne-babalara tavsiye etmek isterim. Nasıl bir etkinlikmiş fikriniz olsun isterseniz son etkinliğiyle ilgili bir blog yazısını paylaşayım http://herseyonlar.blogspot.com.tr/2015/04/mis-gibi-kurabiyeler.html

İncelemek isterseniz https://www.facebook.com/cocukatolyesinet

çocuk atölyesi

 

 
8 Yorum

Yazan: 21 Nisan 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

8 responses to “23 nisanda mutfak atölyesindeyiz :)

  1. Hüseyin Düver

    21 Nisan 2015 at 09:32

    Şimdiki çocuklar bu tip etkinliklerin daha çok olması yüzünden çok şanslı. Daha da artar umarım. Ben de yazımda çocukluktan bahsetmiştim ilginizi çekerse.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    21 Nisan 2015 at 09:43

    Hüseyin Bey hoşgeldiniz öncelikle 🙂 teşekkür ederim yorum yazdığınız için.
    Blogunuzu ziyaret edeceğim,

    Beğen

     
  3. kafa

    21 Nisan 2015 at 09:53

    Süper! Ben de beklerim:)

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    21 Nisan 2015 at 09:56

    Kafa 🙂 hoşgeldiniz.. size uğrayacağım 🙂

    Beğen

     
  5. Havva Peynirci

    24 Nisan 2015 at 15:04

    güzel bir faliyet anne ve çocuklar için:)
    bilmeni isterim ben gelincikaya yorum yapamıyorum.

    Beğen

     
  6. Havva Peynirci

    24 Nisan 2015 at 15:34

    demek istediğim,sen bana yorum yapmışsın ya(teşekkür ediyorum) gelincika olarak.işte gelincika yazısının üzerine tıklayınca senin blog sayfan yada tanıtımın açılmıyor,sadece izlediğin bloglar çıkıyor.sana cevap yazmak istersem senin blogda,çıkıyorum love and smile arıyorum yazıyorum.beni yormuyor da bilesin istedim canım

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    24 Nisan 2015 at 15:51

    Havva 😦 blogspot bloğu olmadığım için bloğum gelincika yı tıklar tıklamaz görünmüyor. izlediğim blogların en altında bloğum çıkıyor aklında olsun o zaman Google a gitmene gerek kalmıyor yani en alta bak lütfen 😦 .. yine didikliycem düzeltmeye çalışıcam.. loveandsmile olarak yorum yapmama izin vermiyor çoğu zaman blogspot blogları robot musun falan diyro uğraştırıyor 😦

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    24 Nisan 2015 at 15:51

    Havvaa yada sol tarata web sayfam diyor ya onu da tıklayabilirsin direk loveandsmile açılıyor

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

