RSS

Mamut Art 2015 gezimiz…

30 Mar

Kubilay’ ın ilk sergi gezmesi Mamut Art  … 🙂

MAMUTARTKUBİLAYŞÜPHEYeni sanatçılar için yapılmış güzel bir proje Mamut Art. Benim canım dostum Deniz sayesinde haberim oldu. Çünkü Deniz’ in sevgili nişanlısı Arif’ in bu sergide eserleri vardı.

Mamut Art ile ilgili detaylı bilgiler, görseller bu adreslerde

http://www.mamutartproject.com/tr/AboutUs

https://www.facebook.com/MamutArtProject

https://twitter.com/mamutartproject

Şimdi gelelim bizim Mamut Art maceramıza 🙂

Öncelikle vesile olan Arif ‘ in eserleri ve konuyla ilgili yazdıklarını eklemek istedim.

CIMG7156 CIMG7157 mamut arif yazı

çok etkilendiğim eserlerden biri…

mamut silah eser2

Kubilay’ ın peşinden koşarken çok kaliteli fotoğraflar çekip, notlar alamadım tabi.

mamut bşr varmışÖzgür Akpınar’ ın ” Bir varmış Bir yokmuş ” tablolarını çok beğendim. Hüzünlendirdi beni o ayrı.. mamut taşlar mamuteser mamuteserler

Çektiğim,etkilendiğim  fotoğraflardan ortaya karışık yaptım fakat eser sahiplerini not almamışım ki 😦

Sergide kendine arkadaşlar buldu. Tan ve Jasmin. Koşturdular 🙂 bazen elele bazen arka arkaya 🙂 Sanat da bir yere kadar dediler bizden bu kadar dediler 🙂

mamut sergi arkadaşlarıkubi mamutart kubilay

 

 

 
8 Yorum

Yazan: 30 Mart 2015 in gezdimler

 

Etiketler: , , , , , ,

8 responses to “Mamut Art 2015 gezimiz…

  1. bademlebuduk elif

    30 Mart 2015 at 13:42

    ne güzel bir gezi

    Beğen

     
  2. GORGONAT

    30 Mart 2015 at 16:02

    Çok güzel yazmışsın Ellerine sağlık.
    Caps gibi olmuş walla…

    Beğen

     
  3. Deniz

    30 Mart 2015 at 17:35

    İyi ki geldiniz!! Harikasınız 🙂 öpüyorum

    Beğen

     
  4. Havva Peynirci

    30 Mart 2015 at 22:54

    🙂
    sanırım bizim aramızda bi sorun oluştu,neden ki?
    ben de gelincikaya tıklayınca senin bloğunu bulamadım

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    31 Mart 2015 at 08:34

    Havvacığım birazcık kurcaladım. Blogspotta blogum olmadığı için sanırım göstermiyor blog adresini.ama ben ekledim bri yerlerine link olmasa bile adres..ve bir de bana ulaşın kısmına tıklayınca bloğuma geçiyor..

    Beğen

     
  6. emelpinar

    02 Nisan 2015 at 17:25

    instagramda gördüm bir ikisini ve çok enteresan geldi. Gitmeye zaman yok, iyi oldu burada görmek, ama ne yalan söyliyeyim kubilay daha çok etkiledi beni:)) büyük usta:)

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    02 Nisan 2015 at 17:32

    Emelpınar 🙂 teşekkürler .. Kubilay birtane 🙂

    Beğen

     
  8. modadabirkadın

    20 Nisan 2015 at 23:15

    çok tatlı, tatlısın

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
