RSS

Küçük Kara Balık..

26 Mar

karabalık“Böyle amaçsızca yüzmekten bıktım usandım. Başka yerlerde neler olduğunu öğrenmek istiyorum. Bu düşünceleri kafama bir başkasının soktuğunu sanabilirsin, ama ben uzunca bir süredir kendim düşünüyorum bunları. Arkadaşlarımdan da bazı şeyler öğrendim elbette; örneğin, birçok balığın yaşlanınca, hayatta hiçbir şey yapmadık, hayatımızı boşa geçirdik, diye yakındıklarını biliyorum. Durmadan sızlanıp dururlar. Ben yaşamanın nasıl bir şey olduğunu öğrenmek istiyorum; durmadan aynı şeyleri yapmak, yaşlanana kadar başka bir şey yapmadan yaşamak olamaz; dünyada yaşamanın anlamı bundan daha fazla olmalı!”

dedi annesine ve yolunu çizdi…….

Kitabın yazarı İranlı Samed Behrengi. Kitabı İran’ da yasaklanmış. Biraz şiddet, ölüm kelimeleri içeriyor belki ama cesareti, azmi de işliyor.

Küçük Kara Balık dolunayın yanına gitmiş başlamış onunla söyleşmeye

“ selam güzel ay”

” Selam küçük kara balık nereden böyle?”

” Dünyayı dolaşıyorum”

” Dünya çok büyüktür.her yerini dolaşamazsın ki! “

” Olsun. Gücüm yettiği kadar giderim. “

 
2 Yorum

Yazan: 26 Mart 2015 in kitaplık

 

Etiketler: , , , ,

2 responses to “Küçük Kara Balık..

  1. serminodabasi

    29 Mart 2015 at 16:54

    Reblogged this on serminodabasi.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
