RSS

Deney tüplerinden baharatlık mı?

11 Mar

Yaptım oldu.. Gittigidiyor dan deney tüpü aldım ve böyle kullandım 🙂 keşke daha kalınını alsaydım diyorum yalnız.  Görüntü güzel.. çevirmeli yerine tıpa olsaydı kullanım daha rahat olurdu. Yine de taktığımı yaptığım için mutluyum. Penguenleri çoook sevdiğimi söylemiş miydim 🙂 Eğer geçmişte bir hayvansam kesin penguendim diyorum ve yazıyı burda bitiriyorum 🙂

baharat

 
 

Etiketler: , , ,

2 responses to “Deney tüplerinden baharatlık mı?

  1. İnci

    11 Haziran 2015 at 12:43

    Vavvv!!! senin baharatlıklar daha yaratıcıymış laboratuvar ortamında çalışan biri olarak bana da yakışırdı aslında 😊sevgiler..

    evimizdenkucukguzelseyler.blogspot.com

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    11 Haziran 2015 at 13:21

    İnci teşekkürler 🙂 ben de nette görmüştüm yani uygulama benden fikir netten 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
