RSS

falan da filan

09 Mar

çetewHalasının ve kuzeninin doğum gününde pek eğlendi. 3 kişilik ev sahasından bir futbol çetesi karşınızda. Bu fotoğrafa çok güldüm. Kubilay’ ın ciddi ifadesi çok komik 🙂

Eşim oğlumuza sürpriz yapmış bana da tabi 🙂 balıklar almış. Kubilay isimlerini koydu.Portakal suyu ve zeytin. Başta portakal anladım..ama yooo hayır “portakal suyu” imiş 🙂

balıkVe dün aşçıbaşı ve yardımcısı iş başındaydı. Salon ortası kek macerası. Ben hiiç karışmadım. Çünkü Gökay’la defalarca çöpe kek atmışlığımız var. Evet ben pek maharetli bir kadın değilim yemek konusunda 🙂 pardon yemek konusunda çok marifetliyim harika yerim ama pişiremem 🙂 yani pişiririm de öyle basit şeyler yaparım pek iyi değilim bu konularda. Neyse bey keki pek sever. Kubilayla ilk kek maceralarından umutsuzdum ama kocaman yanıldım. Nefiissss oldu. Önce bir dilim yiyen oğlum bu sabah içinde yumurta var ben bunu yemem dedi.. hey allahım…..

keke

 
6 Yorum

Yazan: 09 Mart 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

6 responses to “falan da filan

  1. Noni Akgüngör

    10 Mart 2015 at 23:02

    Ay sıra sıra dizilmişler ne tatlılar maşallah 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    11 Mart 2015 at 08:07

    Dimi Noni 🙂 teşekkürler

    Beğen

     
  3. GORGONAT

    11 Mart 2015 at 08:54

    En küçüğü Top toplayıcı…
    Balıklar süper olmuş..Akşam suyunu değiştirelim..

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    11 Mart 2015 at 09:16

    Gorgonaattt şeref duydum yazmanızdan 🙂 timam balıkları sen aldın sen değiştirceksin mecbuuurr 😛

    Beğen

     
  5. ozeren

    11 Mart 2015 at 11:09

    Oğlunuz ne kadar tatlı maşallah:) “Portakal suyu” ile iyi eğlenceler:))

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    11 Mart 2015 at 11:18

    Ozeren 🙂 çok teşekkür ederim ..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

