RSS

Camdan mutluluklarım…

25 Şub

banyo su

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cam detaylara takığım. Özellikle kavanoz, şekerlik gibi. Uzun zamandır taktığım çeşmeli şişeyi ( şişemi diyim sebil mi diyim ) nihayet kendime hediye niyetine aldım 🙂

Ve banyoya kulak çöpü, pamuk koymak için minnak kavanozlardan aldım. İki şey de beni çook mutlu etti.

Çeşmeli şişenin internetteki resimlerinden kolaj yaptım sizlere. Benim içimi açan görüntüler bunlar. Benimki şimdilik su dolu 🙂 sonraa limonataydı, meyvesuyuydu, ayrandı artık kafama göre takılırım.çeşme

Banyoya koyduğum kavanozları her yerde bulmak kolay. Ama bu çeşmeli aşkımı nerden aldığımı merak edenleriniz olabilir diyerekten açıklamak isterim. Gittigidiyordan aldım. Kargo dahil 70 liraya. İnternetten cam bir şey almak çok riskli o yüzden çok kasıldım açıkçası ama çok istiyordum ve paşabahçe gibi yerlerde türevleri çok çok pahalıydı. Şükür hiçbir sorun çıkmadı.

 
6 Yorum

Yazan: 25 Şubat 2015 in aldımverdim

 

Etiketler: , , , , , , , ,

6 responses to “Camdan mutluluklarım…

  1. april

    25 Şubat 2015 at 10:49

    güle güle kullan

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    25 Şubat 2015 at 10:51

    Teşekkür ederim 🙂

    Beğen

     
  3. kitap2013

    25 Şubat 2015 at 15:51

    valla yöntemde süpermiş ya bende böyle yapcam 😀 😀 ya o çeşmeli şişe harika ya nerden aldın bana çok iyi olurdu ayrı içiyorum ben suyum ayrı hasta olduğum için bana da tavsiye edebileceğin bir yer varsa sevinirim

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    25 Şubat 2015 at 15:58

    Kitap2013 merhaba, yazıda bahsettiğim gibi gittigidiyor sitesinden çeşmeli sebil diyince aramadan çıkar karşınıza.. çok geçmiş olsun ayrıca 😦 dilerim şifa bulursunuz..

    Beğen

     
  5. Tidy Ghost

    02 Mart 2015 at 16:30

    Cam olan her şey daha mı güzel oluyor sanki 😀

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    02 Mart 2015 at 16:50

    Evet Tidy Ghost 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
