RSS

şu bu..

06 Şub

 

Ameliyat sonrası evde oyalanmacalardan.. Anne-babası gibi insan sevdalısı olduğundan gelene gidene mest oldu, oyalandı, hediyelendi keyiflendi, puzzledı kitap okumaydı leğende balık yüzdürmeceydi şuydu buydu derken hem dinlendi hem eğlendi.. saçlarını kestirdim kulağa su kaçmaması gerek diye zorlanırım banyoda korkusuyla…çok şeker oldu kısa saçları..

CIMG6853CIMG6867CIMG6794 CIMG6795

Okula kravatla gitmeyi istiyor bazen 🙂

CIMG6806 CIMG6807Bu aralar en sevdiğimiz oyunlardan “körebe”CIMG6815

Bunlarda not alabildiğim beni güldüren lafları…..

30/1/2015

Canım Kardeşim çizgi filminde 23 nisan bayramından bahsediliyor. Atatürk çocuklara armağan etti bu bayramı falan deniyor. Mine ve Müge’ nin ellerinde bayraklar var.. bizimki üzgün

–          Atatürk bana bayrak hediye etmedi 😦 Mine’ ye hediye etti.

27/1/2015

 

Yatağında.. yanı başında uyumasını bekliyorum…oturdu…

  • Biraz oturayım uykum kaçtı parka gitti.

27/1/2015

  • Bizim dünyamız çok pislendi. Çünkü insanlar yerlere çöp attı.

24/1/2015

  • Anneee babayla sen 3 yaşında mısınız 4 yaşında mı ?
  • 37 yaşındayız tatlım
  • Heeee … ben de 3 yaşındayım
 
3 Yorum

Yazan: 06 Şubat 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

3 responses to “şu bu..

  1. Esra

    06 Şubat 2015 at 21:41

    Ayyy canım Kubilay, yeniden çok geçmiş olsun.. saçları süper olmuş, çok beğendim..

    Beğen

     
  2. peritalya

    08 Şubat 2015 at 21:45

    ikinci fotoda makarnaya sosis mi geçiriyorlar? hiç denemedim, zor mu, pişince güzel oluyor mu, tavsiye eder misin?

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    09 Şubat 2015 at 09:35

    Peritalyacağımı pişince sosisler tombik tombik oluyor ..çocuklar çok seviyor ben de sevdim..tabi sosis çok faydalı değil yani tavuk yada top köfteyle d eyapılabilir.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

